Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TarpDK
#259401
På det seneste oplever jeg ret intens hak/judder på mit LG B6 når jeg f.eks. bruger Netflix eller andre streamning tjenester.

Problemet fremkommer også på video via USB

Jeg kan fjerne hakken, med TrueMotion ved at skrue op for DeJudder, men det giver nogle grimme kanter rundt om objekter der bevæger sig

Har jeg slået noget til, eller er det en fejl i FW? Kører med nyeste 05.30.03

På forhånd tak

/Arthur
Af HrJensen1
#259434
Supergris skrev:Eller kilden!
Man må gå ud fra at kilden er i orden, når vi snakker Netflix og andre anerkendte streaming tjenester.

Men ellers har du ret :)
Af Kaktus-burger
#259441
HrJensen1 skrev:
Supergris skrev:Eller kilden!
Man må gå ud fra at kilden er i orden, når vi snakker Netflix og andre anerkendte streaming tjenester.
Nej. Det er ikke korrekt.

Kører du Netflix via fx en Chromecast, skal du sikre dig, at du har indstillet enheden til 50hz fremfor 60hz.
Af lennon
#259469
HrJensen1 skrev:
Supergris skrev:Eller kilden!
Man må gå ud fra at kilden er i orden, når vi snakker Netflix og andre anerkendte streaming tjenester.

Men ellers har du ret :)
Afspil en bluray - så er kilden iorden .
Streaming er altid en ukendt størrelse rent kvalitetsmæssigt . . .
Af TarpDK
#259589
HrJensen1 skrev:Sæt billedeindstillingerne til Spil - hvis det stadig er galt her, så er der nok noget galt med tv'et
Jeg tænker det er software, eftersom det ikke hakker med TruMotion sat til ;)
TarpDK skrev:På det seneste oplever jeg ret intens hak/judder på mit LG B6 når jeg f.eks. bruger Netflix eller andre streamning tjenester.

Problemet fremkommer også på video via USB

Jeg kan fjerne hakken, med TrueMotion ved at skrue op for DeJudder, men det giver nogle grimme kanter rundt om objekter der bevæger sig

Har jeg slået noget til, eller er det en fejl i FW? Kører med nyeste 05.30.03

På forhånd tak

/Arthur
Jeg prøver med en blu-ray