Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#259230
Det blev et LG B7 i 55"...Men elgigant manden forvirrede mig totalt...fordi han sagde at deres Phillips OLED S9002 til samme pris..var meget bedre?...Men det havde jeg jo ikke kigget på..så holdt mig til LG....Nu er spørgsmålet..om vi synes det er stort nok...men det har vi jo i princippet 14 dage til at beslutte
#259242
calle3 skrev:Det blev et LG B7 i 55"...Men elgigant manden forvirrede mig totalt...fordi han sagde at deres Phillips OLED S9002 til samme pris..var meget bedre?...Men det havde jeg jo ikke kigget på..så holdt mig til LG....Nu er spørgsmålet..om vi synes det er stort nok...men det har vi jo i princippet 14 dage til at beslutte
Fedt!

OLED er bedst i de fleste ting.
#259256
Indtil videre.. er jeg meget tilfreds med B7eren...Magic remoten er lækker. Mht remoten var det et af punkterne hvor EG sælgerne sagde..at jeg skulle vælge Philips..dens remote var topklasse sagde han med det tastatur.Og han kunne ikke forstå jeg ikke kunne se at Philips billede var bedre. Men i butikken kiggede jeg længe på B6 B7 og Pos9000.... Og var ikke i tvivl om at B7 var klart fedest. desuden ville han anbefale at han indstillede det for mig...for 999kr.... Nej tak...så 500kr...nej tak... hmm...det var dumt valg mente han??