Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#259072
jng skrev:
PeterD skrev: ...
Nu har vi jo ævlet i så lang tid så tilbudet er stoppet..
...
Ikke vi. Du.
Jeg HAR blot fremlagt det jeg mener og kan stå inde for ;)

Håber i hvertfald køber bliver tilfreds med købet til den fornuftige pris. Meget skærm for pengene.
#259074
Det er ærgeligt og trættende i længden .
Over hos recordere er der lige en der igen igen har meldt sig ud fordi alle ikke var enige.med ham .
Internettet er både godt og ondt.. folk der måske ikke tør råbe op når de står ansigt til ansigt .. givet den fuld gas på nettet og er åhh så kloge , og måske kan det styrke dem til endnu en dag ude i virkeligheden hvor de måske ikke bliver hørt ???

Mvh Michael
#259076
Basto skrev:Det er ærgeligt og trættende i længden .
Over hos recordere er der lige en der igen igen har meldt sig ud fordi alle ikke var enige.med ham .
Internettet er både godt og ondt.. folk der måske ikke tør råbe op når de står ansigt til ansigt .. givet den fuld gas på nettet og er åhh så kloge , og måske kan det styrke dem til endnu en dag ude i virkeligheden hvor de måske ikke bliver hørt ???

Mvh Michael
Det er måske også opdelt over hos jer?.

Folk som som ikke kan se konkurrenterne og har svært ved at se bredt på modeller,
plusser og minusser OG priser.

Nu er denne tråd gået lidt af sporet..fordi det hurtigt accelelerede til en anden prisklasse..(6400 kr) og så rullede den..

Køb en som Flatpanels anbefaler så går det ikke helt galt, men HUSK at indstille skærmen bedst muligt.

Hellere en "budgetskærm" med et godt indstillet billed end et rigtig dyr skærm (OLED.. O-O) med fuldstændig elendig indstillet ditto..Hvis det kan lade sig gøre at ****'e indstillingerne totalt op.
#259243
SÅ kom der klarhed i sagen :) Jeg har fået presset dem op i et MU7005, så det er jo super... af hvad jeg kan læse mig frem til :)
Jeg har fremlagt tilbuddet fra POWER til 7.868.- som de ville bestille - så jeg venter blot på, at det ankommer.

ALLE skal have tak for meninger og råd, og jeg er klar over, at budgettet steg en del, men er det ikke oftest sådan når først man går i gang? haha...

God weekend til jer alle :)

Mvh Lasse