Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#266359
Jeg har forsøgt at opdatere nogle gange de seneste dage, men har heller ikke fået ny firmware endnu.
Du kan sagtens gøre som du skriver - download SW via toengels site og gemme den på en usb, for derefter at hive den over på skærmen. Den nye firmware version (bl.a. med Android 7) er dog endnu ikke tilgængelig i tyskland og dermed heller ikke at finde i toengels arkiv, så vidt jeg kan se.
#267031
Har i går opdateret til en ny Android - frigivet 6 feb. Men de skilter ikke ligefrem med hvilken version det er anet end TPM1E_R003.000.208.000 som jeg downloaded fra TVet. Den ligger også på Philips hjemmeside, men med udgivelsesdato 9/2.

Ok - Fra Philips hjemmeside fremgår dette er en opdatering til TPM171E _ 003.000.173.001 – Date: 2018/01/08 - Android 7.0 based software.

Men den understøtter Amazon og Cromecast (som jeg heller ikke kan få til at virke.
#268772
Har til min store skuffelse set at mit Philips 55pos9002/12 ikke har bluetooth tilslutning til høretelefoner, har erfaret at de under udvikling af denne model havde problemer med sync,en til denne tilslutning og derfor valgte bare at spærre den, mangler der så hardware i tv,et? eller er det software ? der kan komme med en senere opdatering?
#269038
:) Så har jeg fået pos 9002 op at hænge på væggen og synes
det er et dejligt tv, havde før pioneer plasma.
billedet får jeg fra canal digital og det er fuldt acceptabel, min største bekymring var, om jeg kunne
få hd lydformaterne igennem min marants 7007 (har i øvrigt pas throug af 4k) som jeg også kører
blu ray igennem og det fungerede bare som det skulle.
you tube 4k video gennem tv indbtggede app. står bare enestående. :)
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 36