Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af volkan
#257571
Hej hvilken vægbeslag kan i anbefale til Sony xe9000. Det skal være tæt på væggen så meget som muligt. Jeg skal få købt soundbar som jeg også skal montere på væggen. Er der noget jeg skal passe på med hvis jeg nu vil have vægbeslag som er tæt på væggen. Jeg tænkte mere hvis jeg nu skal tilslutte soundbar eller en boks? Håber i kan hjælpe :)
Af volkan
#257598
Vil der ikke ske noget med strømforsyninger hvis den ligger bagved tv'et. Tænkte mere om det ikke vil være for varmt. Og hvor skal jeg stille den bagved tv'et er der plads til det
Af thg
#257602
Det tænker jeg ikke - i de større modeller er strømforsyningen indbygget i tv'et.

Jeg har sat min på med dobbeltklæbende tape lige over selve strømstikket på tv'et.
Af volkan
#257622
Nårh okay det var en god idé. jeg tænkte på om det vil være problem med tv"et da der også er bagudstik på tv'et og hvis der kun er 1 cm fra tv til væg.
Af thg
#257623
volkan skrev:Nårh okay det var en god idé. jeg tænkte på om det vil være problem med tv"et da der også er bagudstik på tv'et og hvis der kun er 1 cm fra tv til væg.

Der er et "indhak" i tv'ets bagside i hver side af tv'et hvor strømforsyningen fint kan placeres.
Af volkan
#257626
Det var ikke så meget med strømforsyning jeg tænkte. Jeg mener om man kommer til at tilslutte kabel på bagudstik. Kan man ikke nøjes med de stik som er ude i siderne. Fx hvis jeg nu skal tilslutte kabel tv er det bagudstikket eller er det ude i siderne man tilslutter det?