Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af martin.pedersen
#257333
Hej
Efter tidligere at være overbevist om at skulle have et samsung tv hælder jeg nu mere til SONY KD55XE9005 som står til 7777 i Power i denne uge.
Jeg er ikke så meget i tvivl om at det er et godt TV til prisen, men har egentlig først brug for det fra engang i december, så...

Tror i jeg kan være heldig at få det billigere til Black friday eller senere (december)?

Tror i jeg vil kunne være så heldig at kunne få et OLED enten til blackfriday eller lidt senere til under 10.000, som er mit maks?

Eller er tilbudet så godt at man skal slå til nu?

mvh.
Martin
Af Grandahl
#257335
Ja afgjort vent, du vil sikkert finde et godt bud Black friday.. men vent ikke at tilbudene i december er bedre, for der kommer julesalget.. Først i januar er der så billige tv igen, og egentlig frem mod de nye tv i foråret
Af Grandahl
#257336
Jeg synes at huske at Oled måske ikke rammer 10000 omkring Black friday, de kommer dog garanteret på tilbud.. Plejer at kunne ramme 10000 når vi nærmer os de nye tv, eller som et åbningstilbud i en ny butik.. Men måske det ændrer sig i år?
Af Beckham
#257346
Den nuværende pris på XE9005 er rigtig fin. Den vil nok komme endnu længere ned senere på året, men tror ikke det vil være voldsomt meget. du skal nok ikke forvente at den kommer ned under de 5k f.eks. Sidste år synes jeg ikke der var voldsomt meget at hente på Sony's topmodeller til Black Friday.
Af PeterD
#257360
Mfede skrev:Ja, jeg tror at OLED vil komme ned i det prisleje inden jul. Og til den pris en no-brainer for 55" til 10k
Tjo...de seneste "tal" fra "OLED TV Prisudviklingstråden" siger..:

- 55" Philips POS9002 til 14.999 kr.
- 55" LG B7 til 14.999 kr.
Af Grandahl
#257367
Hvis der intet er der haster, ville jeg så afgjort vente, jeg har endnu aldrig hørt om at priserne i september er billigere end på Black Friday.