Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#257412
65" er ikke en mulighed i vores lejlighed hvor vi har 2m til skærmen. Jeg kan se at de har flere modeller hvor de store størrelser er billigere end de mindre størrelser. Der må være mere konkurrence på store tv...
#257414
Jeg ved nu ikke om jeg synes den pana 700 i 55” er et fantastisk køb til 7000kr. når du kan få Sony Ex 85 lidt billigere, eller 9005 for en begrænset merpris.. Dem ville jeg have valgt, billedet i pana 700 er fin nok, men alt det andet menuer, smart tv er virkelig gammeldags, smart tv er jo nærmest stendødt..

Troede det var 65” da den lige har været på bud til omkring 7000kr
#257420
Jeg er heller ikke helt tilfreds med rådgivningen, efter jeg har kigget lidt på det herhjemme. Det blev ellers solgt som en rigtig god pris ::l Jeg har tænkt mig at spørge om de vil matche Experts tilbud af samme skærm til 6000, og ellers har jeg stadig en bestilling på et xe8505 til 6666 liggende.
#257438
Det står til 6999
https://www.power.dk/tv-og-billede/flad ... 52/?q=Tx50

Men det står til 5999 hos Expert.

Jeg har summet og summet og er kommet frem til, at jeg annullerer ordren og bestiller et xe9005 som jeg oprindeligt havde tænkt mig.

Den forældede smart funktion i panasonic, den beskedne merpris for Sony'en og bedre mulighed for hdr samt app-funktion gjorde udslaget. Det skal også være nemt for hustru og børn at bruge uden for meget ekstra-udstyr :)

Det er sgu ikke nemt at skulle udskifte husalteret :s