Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Basto
#257222
Så er turen kommet til mig...
Jeg er på jagt efter en 65 tommer... og er lidt lun på panasonic ex700
.. Er der nogen der anbefaler den herinde ? kom gerne med for og imod...
Power har den jo mandag til 6999 kr
Ent andre forslag.. til 7000 eller 8000 kr

Mvh michael
Af Grandahl
#257223
Det virker som et super tilbud synes jeg, kan ikke se andre lige så gode alternativer
Af Basto
#257225
Mon ikke man kan være heldig at panasonic .. fortsætter med at ha godt styr på smart tv delen som de har nu efter at firefox teamet hoppede fra ?
Af BrianH
#257228
Hmm... Du har ret. Avisen for næste uge siger 6999,- og at der er 100 stk.
Om det er godt ved jeg ikke, men har nu altid haft Panasonic
Af Beckham
#257236
Sony XE8505 kan fåes til 10k i 65" lige nu hos Power\Elgiganten...også et alternativ.

Ang. smart tv delen, så er det svært at sige hvor Panasonic er på vej hen. De blev jo lidt tvunget ud i selv at videreudvikle på Firefox softwaren, men om de fortsætter med det ved jeg ikke. Umiddelbart synes jeg det virker som en lidt usikker fremtid for deres nuværende platform...
Af BrianH
#257243
Beckham skrev:Sony XE8505 kan fåes til 10k i 65" lige nu hos Power\Elgiganten...også et alternativ.

Ang. smart tv delen, så er det svært at sige hvor Panasonic er på vej hen. De blev jo lidt tvunget ud i selv at videreudvikle på Firefox softwaren, men om de fortsætter med det ved jeg ikke. Umiddelbart synes jeg det virker som en lidt usikker fremtid for deres nuværende platform...
10.000 kroner er jo ikke rigtigt et alternativ mellem 7000 og 8000,-

Det andet du nævner, fra Flatpanels test af Panasonic, vedrørende smat-tv delen er vel kun relevant, hvis man vi købe et tv fra Panasonic i fremtiden. Hvis man køber i 2017, får man smart-tv fra 2017, vil det virke lige godt uanset om der bliver opfundet noget nyt
Af Basto
#257268
Hvis de sælger Panasonic ex700 via nettet fra mandag .. er der så nogle der har erfaring fra tidligere handler med om salget er fra midnat eller formiddag når butikkerne åbner ?

Mvh Michael
Af Beckham
#257286
@BrianH: Nogle gange er man jo villig til at øge budgettet hvis man kan få noget ekstra godt..:-) Men anyway...ang. smart tv kunne man jo risikere at der ville sket det samme som med Sony og andre at appsene simpelthen stopper med at virke, fordi man holder op med at understøtte platformen.
Af BrianH
#257290
Beckham skrev:@BrianH: Nogle gange er man jo villig til at øge budgettet hvis man kan få noget ekstra godt..:-) Men anyway...ang. smart tv kunne man jo risikere at der ville sket det samme som med Sony og andre at appsene simpelthen stopper med at virke, fordi man holder op med at understøtte platformen.
Ja, hvis de apps der allerede er forsvinder, er det noget lort
Af Esben T
#257292
BrianH skrev:
Beckham skrev:@BrianH: Nogle gange er man jo villig til at øge budgettet hvis man kan få noget ekstra godt..:-) Men anyway...ang. smart tv kunne man jo risikere at der ville sket det samme som med Sony og andre at appsene simpelthen stopper med at virke, fordi man holder op med at understøtte platformen.
Ja, hvis de apps der allerede er forsvinder, er det noget lort
Har det nogen indflydelse på selve tv-oplevelsen? Jeg har ikke tænkt mig at gøre brug af smarttv-delen, da jeg vil tilknytte ATV4k.
Af Basto
#257293
Lad os nu sige at de senere indgår aftale med enten Android eller webOS som lLg kalder deres .. vil det så med lidt helt ku integreres på skærme som ikle havde det fra fabrikken ? Altså via update

Mvh Michael
Af Basto
#257294
LG 65" 4K UHD LED TV 65UJ750VAEN
Er der nogen der kender den her ?
Pyha her syntes man PC.og.mobil er en jungle ... :(