Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#257203
Hej!
Jeg har for nyligt købt en 49" Samsung mu6475 og er egentlig ret tilfreds med den.
Jeg ser nu engang meget fodbold og andet sport og har opdaget at rundt om spillerne hakker det lidt og især omkring bolden. Er godt klar over det ikke er verdens dyreste tv, men til 10.000 Regner jeg dog ikke med at den vil hakke. Skærmen er 100 Hz og har en pqi pp 1600 mener jeg.
Kan nogle svare mig på hvorvidt det er fjernsynet eller om jeg skal ændre noget under "motion plus delen.

Pft.!
#257208
Nogle gange er det værre end det plejer og omvenft.
Nogle gange ser jeg det gennem Viaplay, enten gennem telefonen eller direkte på tv'et. Men det er det samme gennem almindelig tv. Jeg har tv ved Stofa, uden boks eller andet.
Af CSP
#257217
Undskyld hvordan er det lykkedes for dig at komme af med 10 k for en 49” mellemklasse tv fra samsung? For kun 2k mere kunne du have fået en 55” OLED...
Brugeravatar
Af bbplayer
#257219
CSP skrev:Undskyld hvordan er det lykkedes for dig at komme af med 10 k for en 49” mellemklasse tv fra samsung? For kun 2k mere kunne du have fået en 55” OLED...
Mon ikke det er købt på tilbud til 50% off, og nu forlyder det som en skærm som normalt koster 10k :) Det gør butikkerne jo
#257234
Jeg mener selvfølgelig heller ikke 10.000. Kom af med 8500. Det var 55" der stod til 10000.
Men kan det virkelig være rigtigt at et 100 Hz hakker som der gør?

Jeg har en kammerat, som arbejder i en elektronikforretning og han har kalibreret det for mig. Det har hjulpet en smule men ikke meget på den sløring der er.

Og jeg er godt klar over at jeg ikke har købt verdens dyreste tv eller verdens bedste tv, men må indrømme jeg havde forventet mere af et tv med 100 Hz panel..