8. okt 2017, 12:42
#258367
Da du har købt ved åbning af en ny butik, så går jeg ud fra at du har stået i kø, du har måske brugt en arbejdsdag til det, det må jo også have en pris. Den pris tog de med, sammen med fladskærmen, da de hentede den. Hvis du har prisen som Power normalt tog den dag (xx.xxxkr – 13.888kr) så får du de penge som du sparrede, som er lig med den betaling som du fik for en tabt arbejdsdag, timer i kø. Det er de penge som du skal se hvor meget du kan få af. Her gælder der kun god argumentation. Det er jo ikke din skyld at de har leveret et tv med fejl i, som først viser sig efter nogen tid.
Hvad du så vil have i stedet for en B7, C7 eller E7 ved jeg ikke. Jeg fik en 55C7 i stedet for en 55B6 + penge tilbage på min konto. Hvis du læser testen for 55b7 så konkluderer de at det grundlæggende er samme indmad i de forskellige typer. Power har ikke 55b7 på lager, men har 55C7 og 55E7.
God fornøjelse med din forhandling og lad os høre hvad det endte med.
Vh. Jens Sohl.
jesperdv skrev:Skærmen har 3 grund farver, rød, grøn og blå, med dem blandes de forskellige farver. Hvis alle 3 farver lyser, bliver skærmen hvid. Gul består af rød og grøn og derfor kan du se at det er den røde som mangler der hvor du har en grøn streg.Jenssohl skrev:Jeg kender til 3 med fejl her på flatpanels som har været omtalt incl. mit eget.Jeg slukker næsten altid med fjernbetjeningen, men når jeg har været på ferie er der også blevet slukket på stikontakten. Jeg købte tv´et i forbindelse med en åbning af en ny butik og fik det til 13.888,- Det er lidt svært at finde noget tilsvarende til den pris
Jeg ved at der har været problemer med demo modeller hos forhandler, fordi at de slukker for alle tv på 230v.
- Hvad har du givet for dit tv?
- Har du fået speciel rabat ved 1 år medlem af tilbudsmail eller åbning af en ny butik?
- Har du altid kun slukket dit med fjernbetjeningen eller har du slukket for 230v på væggen.
vh. Jens Sohl.
Da du har købt ved åbning af en ny butik, så går jeg ud fra at du har stået i kø, du har måske brugt en arbejdsdag til det, det må jo også have en pris. Den pris tog de med, sammen med fladskærmen, da de hentede den. Hvis du har prisen som Power normalt tog den dag (xx.xxxkr – 13.888kr) så får du de penge som du sparrede, som er lig med den betaling som du fik for en tabt arbejdsdag, timer i kø. Det er de penge som du skal se hvor meget du kan få af. Her gælder der kun god argumentation. Det er jo ikke din skyld at de har leveret et tv med fejl i, som først viser sig efter nogen tid.
Hvad du så vil have i stedet for en B7, C7 eller E7 ved jeg ikke. Jeg fik en 55C7 i stedet for en 55B6 + penge tilbage på min konto. Hvis du læser testen for 55b7 så konkluderer de at det grundlæggende er samme indmad i de forskellige typer. Power har ikke 55b7 på lager, men har 55C7 og 55E7.
God fornøjelse med din forhandling og lad os høre hvad det endte med.
Vh. Jens Sohl.