Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jesperdv
#266340
Tjaah jeg er på 2. tv på under 2 år... :(

Hvis du "kører" den røde dims op på de steder, hvor der er gul sne (forudsat der ikke er sket uheld i sneen ;-) ) giver det så en grå plet?
Brugeravatar
Af DaneLaw
#266344
Jenssohl skrev:-"Da du har købt ved åbning af en ny butik, så går jeg ud fra at du har stået i kø, du har måske brugt en arbejdsdag til det, det må jo også have en pris".
-"så får du de penge som du sparrede, som er lig med den betaling som du fik for en tabt arbejdsdag, timer i kø. Det er de penge som du skal se hvor meget du kan få af."
-"Du har jo stået i kø en gang"

- "Hvis du vil have en 55c7 så koster den hos Power 14.995kr. Det er (14.995kr – 13.888kr) = 1.107kr mere. Så mangler vi prisen for at stå i kø",
- "Hvis du kan nøjes med en 55B7 så koster den 13.999kr. Det er 111kr mere end du gav sidst. Så mangler vi prisen for at stå i kø".
ER du vimmer en krævementalitet, da fuldstændig underordnet om han har stået i kø, det at stå i kø afspejler sgu da ingen værdi i sig selv, og Power skal sgu da ikke betale kunder for en mulig tabt arbejdsdag..(damn hvor er vi henne)

Han er berettiget til et tilsvarende eller bedre produkt, men at forlange godtgørelse for tabt arbejdsdag og hip hop og kom herned, damn spis lige brød til. .

-------------

Nedtur trådstarter, hvis din E6 er gået bag om dansen for anden gang, har du været ajour med nogle af de interntionale tråde møntet på E6 modellen og om denne fejl er gennemgående for andre eller måske bunder i personlig TV-adfærd, hvad det selvfølgelig ikke bør, de her OLED bør selvfølgelig kunne håndtere normalt brug.
har ikke selv oplevet retention, hverken permanent eller midlertidigt på mit B7V (fra Oktober køtilbud) og virker flippet hvis disse dioder kuldsejler stort set samme sted som de forrige...
Af jesperdv
#266346
Hej,

Jeg har ikke noget dårligt at skrive om Power. Hver gang man køber noget kan man jo prøve at forhandle, men helt enig jeg er berettiget til et nyt eller tilsvarende produkt, så jeg forventer såmænd ikke noget for at stå i kø, det var mit eget valg.

Nå, men mht. TV´et, så er det da møgtræls at det nu sker for anden gang. Jeg tror ikke jeg ser TV meget anderledes end andre, jeg har ikke noget i nærheden der kan påvirke skærmen, hvad jeg ved af ... en soundbar ca. 30 cm under?? intet andet. TV´et står tændt 3-4 timer dagligt og jeg bruger mest tekst-tv til undertekster, jeg kan simpelthan ikke hører hvad de siger i danske serier, de mumler for meget. Derudover ser jeg af og til sportsnyheder, for det er den hurtigste løsning for mig. Jeg kan nu heller ikke se det skulle gøre noget. Så bruger jeg skærmen til streaming fra Netflix og viaplay, men det forventer jeg også at et TV til 13.888,- kan klare !!

Jeg aner simpelthen ikke hvorfor det sker... Det er lige før jeg overvejer og måle jordstråler og alt muligt andet overtro :)

Så er der bare alt bytte rundt på TV igen, der sørme lidt træls at tage TV´et fra børneværelset (32" Samsung LCD) og sidde og kigge på det, når vi nu har vænnet os til det flotte billede der er, når OLED TV´et virker!
Vedhæftede filer
Her et foto af den nye fejl, se stregen i det lyserøde pegeikon ... det ligner den tidligere en del.
Her et foto af den nye fejl, se stregen i det lyserøde pegeikon ... det ligner den tidligere en del.
IMG_0833.JPG (943.3 KiB) Vist 4118 gange
Af jesperdv
#267382
Så kom mit TV tilbage med en bemærkning fra LG´s værksted om at de ikke dækker yderligere burn in fejl... sikke da noget vrøvl at skrive. Så vidt jeg ved står der ikke i købeloven at LG kan fritage sig fra ansvar...
Af jesperdv
#267469
Jo, panelet var skiftet og det virker fint igen... Så jeg burde sådan set være tilfreds. Det var bare lidt mærkeligt at få sådan en bemærkning med. Det kan være de har haft en dårlig dag på værkstedet og synes det er træls at det var i stykker for anden gang. Jeg synes sådan set også det er mærkeligt at det får samme fejl samme sted... måske er den demomodel jeg fik i anden omgang faktisk mit eget med nyt panel, der gik trods alt 5-6 uger inden jeg fik det, men det er vist bare min egen konspirationsteori :)