Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pilehave
#256962
Jeg synes heller ikke at du skulle have et ringere tv - Elgiganten burde have ædt den og givet dig et bedre når et tilsvarende ikke var tilgængeligt. Men du må på tilbudsjagt - måske til black friday :)
Brugeravatar
Af Huleboer
#257013
Princippet i hvordan en reklamationssag virker er vel den samme uanset hvad pris produktet har? Eneste forskel er hvor meget man potentielt føler sig ramt på pengepungen, og de følelser der ligger i den?

Det jeg mener er at jeg har svært ved at se hvordan situationen kunne have været løst anderledes? Jeg har tidligere arbejdet i branchen, og må sige at du i min optik har fået noget nær optimalt ud af situationen. Det eneste der havde været mere optimalt for dig ville være at få udleveret en noget dyrere model, hvilken forhandler næppe nogensinde ville været gået med til. Og de ville være i deres gode ret til at lade være.

Jeg har svært ved at se hvordan det skulle være gået bedre med en anden producent. Eller en anden forhandler for den sags skyld.

Jeg kunne nemt se en sag som din ende med at blive unødigt i langdrag hvorved du med rette havde brokket dig over det i stedet.

Din historie giver mig faktisk kun endnu mere lyst til at vælge LG frem for en af de andre. Du havde næppe haft så positiv en oplevelse med samsung f.eks.

Det uheldige er at der ikke er en tilvarende model til salg til samme pris som det du gav i sin tid, men sådan kan det altid være.
Så op på hesten og glæd dig over at du snart har et nyt TV der er en årgang nyere end det du havde før.
Ingen grund til at være ked af det.

Disclaimer. Det er ikke elgiganten jeg har erfaring fra, og min højttaler var en del dyere end 800kr. ;)
Af abn1075
#257065
Hej A. Nielsen. Syntes du har ret og skulle have haft den nye model, hvis de ikke kunne levere det samme. Hvis du havde købt en Porsche som gik i stykker ville du jo heller nøjes med en VW. Iøvrigt kan jeg fortælle dig at du kan få LG 55E6V til bedre pris end du har givet tidligere Hos Gamingoase https://www.gamingoase.de/index.php?pag ... t&info=502 eller du kan købe det nye E7 til omkring 19000,- https://www.gamingoase.de/index.php?pag ... t&info=615
Af abn1075
#257070
Har en kammerat som har fået ombyttet sit samsung plasma 2 gange til nyere model. Da den som gik i stykker ikke længere kunne leveres. Derfor fik han bare den nye model som efter min mening også er det eneste rigtige at gøre. Personligt køber jeg ikke samsung. Men at sige at det havde du ikke fået hvis det var samsung uden at have nogen som helst viden om det er jo absurd.