Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#256176
Shimfs skrev:Jeg købte netop også mit i FRB centret som en del af åbningstilbuddet. Jeg kunne visuelt se, at hullet i monteringspladen ikke linede op med skruehullet. De andre kunne jeg sikkert godt "tvinge" i. Men den 4 ville ikke helt gå an. Men det tyder jo lidt på, at der er noget med de modeller fra FRB centret
Har forsøgt at vedhæfte et billede så du kan se hvordan det ser ud hos mig. Hullerne passede super for mig - ingen tvang nødvendig.
IMG_0211 (4).jpg
IMG_0211 (4).jpg (849.17 KiB) Vist 2634 gange
#256179
bbplayer skrev:Ahhh, Er det ikke en revne ned igennem den plastik? Det kan da godt gå galt om noget tid, især hvis nogen børn synes det er sjovt at skubbe til skærmen.
Har undersøgt det - det er kun en ridse på overfladen af plastikken :)

Desuden så skal det alligevel op og hænge i løbet af en uges tid.
#256184
Jeg havde nøjagtigt samme problem med mit 65" b6. Jeg søgte på meget efter svar og videoer, men fandt absolut intet. Ringede så til LG support og blev nærmest gjort til grin, aldrig har jeg oplevet så ringe en kundesupport. De sagde så at jeg skulle kontakte Elgiganten hvor det var blevet købt, hvilket jeg gjorde, men Elgiganten henviste mig til LG :/
Efter megen frustration og flere timer efter fik jeg den dog endelig monteret. Jeg blev nødt til at presse foden meget hårdt ind mod skærmen, da det var som om at foden var fremstillet forkert, det gennemsigtige plastik på foden blev ved ned at ramme på kanten af tv'et, så ved hjælp af meget tryk kunne man tvinge foden forbi kanten af tv'et. Det er lidt svært at forklare, men det kunne ihvertfald ikke gøres så utrolig let som man ser det i diverse videoer. Det er første gang at jeg har oplevet at jeg ikke kunne montere foden på et tv.
#256204
1gadget mange tak for det gode billede. Det er præcis det problem som jeg også har.

I morges ankom montøren som skulle kigge på mit tv. Han havde heller aldrig set noget lignende, og han var enig i, at foden ikke burde monteres. Så han tog tv'et med sig, og jeg får leveret et nyt et på fredag.

1gadget og Justin, mange tak for jeres konkrete oplevelser med samme problem, og tak til alle jer andre for jeres inputs :)
#256206
Shimfs skrev:1gadget mange tak for det gode billede. Det er præcis det problem som jeg også har.

I morges ankom montøren som skulle kigge på mit tv. Han havde heller aldrig set noget lignende, og han var enig i, at foden ikke burde monteres. Så han tog tv'et med sig, og jeg får leveret et nyt et på fredag.

1gadget og Justin, mange tak for jeres konkrete oplevelser med samme problem, og tak til alle jer andre for jeres inputs :)
Super fedt at modet vandt over nervøsiteten og gebyr regn :)

Nu håber vi alle nok at den nye skærm har en fod som passer.
#304692
Det er gjort??? Mærkeligt, min historik siger 16:xx var sidste besøg op til 19:16.-


Shit!

Hey,
Hvis man ser på dette, så har brugeren "Shimfs" været inde og slette sine indlæg 17:58 , så mon ikke jeres board er årsagen, når bruger begynder at rode og slette i sine indlæg. Det afspejler i hvert fald de rettelser som står på 1. indlæg med sidst ændret.
#304696
Det er sikkert også sundt nok, selvom et stærkt unikt password næppe hackes. Sidste gang var det faktisk et af mine indlæg, som røg til tops fordi nogen slettede deres. Jeg nåede at tænke samme tanker som du.