Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#256142
Har du prøvet at sætte foden på en plan overflade, vipper den? Billede får den til at se lidt skæv ud, og så er dit billede også med til at give synsvinkel et dårligt billede i forhold til den youtube video som dog intet viser af montering udover en bagside.

Er den ikke helt plan, og vipper lidt, så er foden vel skæv ;(
#256162
HrJensen1 skrev:Prøv at tage et billede af foden, hvor den står på et bord - så er det nemmere at se hvad der er op og ned på den.
problemet med at stille tv i foden hvis den ikke står fast, er jo at det kan gå galt, eller mener du at så kan man se om den er skæv? Det skrev jeg også tidligere, så længe det er en plan overflade.

På youtube video'n er der ellers gode billeder af foden, hvis det mangler.
#256163
Shimfs skrev:Hej alle sammen

Tak for de kvalificerede svar indtil videre.
Jeg kommer hjem fra arbejde lidt senere i aften og tager de nødvendige billeder som i efterspørger. Herudover har jeg aftalt med Elgiganten, at de sender en montør i morgen tidlig, såfremt det ikke lykkedes mig at samle tv'et selv i aften.

Jeg vender tilbage med billeder osv. senere i aften.

Hej,

Jeg havde samme problem med min 55 B6. Du behøver ikke at vippe foden ned helt oppe fra kanten så krogene får fat. Min fod er ca 2 mm fra kanten ved krogene og de har lidt fat alligevel.

Prøv at skubbe foden fra bunden og op til kanten ved krogene (ikke på den måde som du har vist på dit billede). Se derefter om du kan skrue skruerne i. :)
#256166
Tror vist det siger sig selv at @1gadget fik det til at virke med skruerne? :)
Det må vel være et spørgsmål om at skubbe det lidt opad, så hullerne falder på plads? Det lyder dog ikke så sikkert som noget der passer perfekt.