Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#256015
Hej Flatpanels brugere,

Bedste bud med et budget på 10.000 ? - Vil gerne have et TV på 50" eller derover.

Kan det lade sig gøre et finde et OLED eller er bedste bud indenfor budgettet et gå med et LED ?

Har før har LG LED og været meget tilfreds - men nu hvor alteret skal skiftes ud tænker jeg om tiden / budgettet er moden til OLED ?

Glæder mig til at høre jeres input...
#256022
...og lige for en god ordens skyld: Lad dig ikke snyde af bl.a. Samsungs bombardement af "Se Mig" reklamer og flotte floskler.. "før SUHD og nu QLED" og hvad mon af ord de finder på næste år for at få solgt deres skærme..

OLED teknologi og tilmed i det prisleje, er bedst..
#256023
Tak for super feedback!! - Det lader til at OLED er eneste vej frem... - så skal jeg bare finde en model der ligger omkring mit prisleje... - Hmmm, skal vist til at stå i kø et sted ;)
#256035
Det viser sig umuligt at opdrive LG OLED55B6V i Power - de er udsolgt på tværs af butikkerne...

Jeg er bundet til Power pga. returvare (købte i foråret et 49" LG der netop er gået i stykker).

Hvad er bedste bud i Power inden for prislejet 7-10.000 ? - Er ret glad for LG's interface, men ikke bundet..

Håber på et godt bud fra forum...
#256046
Det bliver formentlig en 55" eller derover, men er virkelig i tvivl omkring hvad jeg skal vælge... - Jeg er temmelig glad for LG's interface, men vil selvfølgelig også gerne have 4K og HDR.... - Har ikke de store krav derudover. Har SONOS Soundbar, så lyd er ikke et issue...