Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#255878
Jeg bor på ruten Ribe - Tønder hvor der ikke afhentes/leveres garanti reparationer hver uge. Og har købt i postordre. Så kan man normalt ikke aflevere tv´et i varehuset og låne et tv under reparationen. Derfor er det bedst selv at køre til varehuset og hente tv-apparatet. Hvor man kan aflevere og hente reparationen og låne et tv. Den hurtigste løsning er Panasonic butikkerne som reparerer fra dag til dag mod betaling.
#255887
KM65 skrev:Advare andre. Har altid købt mine tv i Expert kæden indtil de lukkede. Så det var nyt for mig, at skulle bruge garantien og de forhindringer
"Min" lokale expert åbner mandag kl. 9½. Det gør den i Tønder forresten også.
#255892
Forstår ikke hvad pointen er med dette indlæg. Hvis man køber hos Power eller Elgiganten eller andre fysiske butikker, som også har en webshop, kan man altid tage til butikken og indlevere noget til reparation.

Alternativt kan man købe et af de mærker som har service i hjemmet, hvis man ikke selv gider eller ikke har mulighed for at fragte sine ting rundt.
#255894
Jeg gjorde som der står på Føtex hjemmeside. At man skal kontakte SONY. De lovede mandag morgen at mit tv ville blive afhentet og tilbage leveret efter endt reparation. Fredag havde jeg ikke hørt noget. Og kontaktede min lokale tv forretning som henter og reparerer fra dag til dag mod betaling. Det skete fredag middag og kl. 17 kom en tekniker og konstaterede at automatsikringen slog fra efter 3 sekunder. Og han tog den med på værksted og på mandag bliver den repareret og afleveret igen. Jeg afmeldte min reparation hos Sony fredag aften og skrev at min lokale tv forretning ville udbedre fejlen. Og de skrev igår lørdag, at det var helt i orden. Fin service på en lørdag.