Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lahan2
#5563
Indtil videre har jeg ikke hørt om butikker i Jylland der har de nye modeller.
Har dog hørt et rygte om at TC sikkert vil satse på at få 9731 hjem.

Vi håber stadig på et fælleskøb og jeg ved der stadig bliver arbejdet på det. Der er virkeligt mange interesseret, så mon ikke det lykkes med et fælleskøb.
Desværre vil/kan Philips DK ikke oplyse om priser m.m. på 9731. Philips har åbenbart en politik om at holde den slags informationer tæt op på release dato.
Brugeravatar
Af azrael
#5566
Jeg kontaktede TC (det er jo "min" butik :)) for et par uger siden ang. 9731-serien. Der vidste man ikke om det blev aktuelt, da man primært ville satse på Samsung (LCD) og Panasonic (PDP). Lad os håbe, at den holdning har ændret sig... :)

Faktisk tror jeg også jeg kunne blive en lykkelig mand med 32PF9631D. Når man kigger på det, så adskiller de to 32"-modeller sig ikke voldsom. Begge har ClearLCD og AmbiLight 2. De to store forskelle jeg umiddelbart kan se er PixelPlus 3 HD og Ethernet-stik på 9731-serien. Jeg kender ikke forskellene på PP2HD og PP3HD, men førstnævnte kører vist med native skalering ift. de 1366x768 pixels som 32PF9631D anvender, så der skulle ikke være noget kvalitetstab. Og jeg ved ikke hvor meget Ethernet-tilslutningen er værd for mig.

37PF9731D har så godt nok fuld HD-opløsning, men tør jeg slet ikke tænke på hvad det kommer til at betyde prismæssigt, når de andre modeller allerede koster en arm og et ben.

Hilsen,
az
Af familie i Kbh.
#5577
Jeg ved ikke om I har set det, men jeg googlede lige lidt rundt og fandt denne presse-meddelelse fra det officielle Philips. Jeg ved ikke om den er gammel, eller den slet ikke er offentliggjort?

Men her er et fakta-sheet fra Philips om deres 37PF9731D (pdf):

http://medienservice.philips.de/apps%5C ... nblatt.pdf
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#6024
Så er der en opdatering i forbindelse med Philips pressemøde. Læs meget mere her: http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1150144137

Her afslørede Kim Johansen også, at 42 tommeren af 9731D også bliver en 1920x1080 skærm - dog uden ClearLCD. Prisen bliver 40 tusind. De andre skærme i 9731D serien bliver angivligt lanceret i løbet af juli, men har endnu ikke fået vejledende salgspriser.

42PF9831D har også en vejledende salgspris på 40 tusind. Priserne på de mindre modeller fik jeg ikke fat i.

Læs også meget mere om ClearLCD i pressedækningen. :)