Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af zenne
#4897
Nogen som har en ide om hvad prisen kommer til at være på: 32PF9731D? :)
Brugeravatar
Af azrael
#4899
Jeg spørger om (og venter på :p) det samme... En dum følelse siger mig dog, at det bliver en dyr skærm. Noget i retning af kr. 20.000 for 32"-modellen. Jeg har set priser på en 32PF9631D på ca. kr. 15-16.000, og modellen er vist rimelig "skrabet" ift. xxPF9731D. Ikke at man faktisk kan købe nogen af dem endnu...

/az

Her et par priseksempler:
RoadDigital
Cheap Electricals
geizkragen.de (lidt ligesom EDB / HiFi Priser)
Af zenne
#4902
Tak...så tror bare jeg holder mig til min bestilling på et stk Samsung LE-32M61B!
Brugeravatar
Af azrael
#4911
Igen tænker vi åbenbart ens. Jeg har også meget kraftigt overvejet en LE-32M61B, men lige nu øver jeg mig stadig i tålmodighed, selvom jeg faktisk ikke har haft et fungerende tv i et par måneder nu.

Det begynder at blive lidt belastende, men på den anden side er de nye fladskærme lige en tand for dyr til at foretage "fejlkøb". Ikke at jeg tror at Samsung'en er et dårligt køb, men jeg tror man alligevel kan komme til at fortryde købet, når nu de nye modeller er på vej.

Faktisk er jeg lidt lost, for omvendt kan man også vente i en evighed på "de nye", som så alligevel ikke er en døjt bedre end de gamle. Hmm, måske man skulle bide i det sure æble og nuppe en M61B alligevel?

/az
Af zenne
#4912
azrael skrev:Igen tænker vi åbenbart ens. Jeg har også meget kraftigt overvejet en LE-32M61B, men lige nu øver jeg mig stadig i tålmodighed, selvom jeg faktisk ikke har haft et fungerende tv i et par måneder nu.

Det begynder at blive lidt belastende, men på den anden side er de nye fladskærme lige en tand for dyr til at foretage "fejlkøb". Ikke at jeg tror at Samsung'en er et dårligt køb, men jeg tror man alligevel kan komme til at fortryde købet, når nu de nye modeller er på vej.

Faktisk er jeg lidt lost, for omvendt kan man også vente i en evighed på "de nye", som så alligevel ikke er en døjt bedre end de gamle. Hmm, måske man skulle bide i det sure æble og nuppe en M61B alligevel?

/az
Well. Jeg tror der går 'lang' tid før der kommer en model som kan matche M61 i den prisklasse. Så jeg holder fat i min beslutning, og vil glæde mig til at får TV'et imorn :)
Brugeravatar
Af azrael
#4919
Kewl! Jeg ønsker dig al mulig held og lykke! Du må gerne sige til, hvordan du oplever den (evt. via en PM)... Måske nupper jeg også en M61B så. Er lidt træt af ventetiden...

/az
Af Frandsen
#4983
nu skriver I at I venter, men er der nogle der ved om det er uger eller månder, I skal vente??

stå og skal til at bruge en TV om 14 dages tid. Så kunne det jo være meget rart men en nyer generation.

MVH Frandsen
Brugeravatar
Af azrael
#4985
Der har været rygter om, at 9631-serien skulle blive lanceret i maj, men 9731-serien kommer vi vist til at vente på til juli. Det er vel at mærke ingen officielle datoer, men taget fra diverse webshops som mener at modellerne kommer på disse tidspunkter. Philips har ikke haft lyst til at melde tilbage på min forespørgsel desangående. :(

/az
Af Frandsen
#4986
takker for svaret... øv !:( :(

så håber jeg de komme først i maj... :)
Af zenne
#5004
De kommer ik før juli/august. Så hvis du mangler et desperat ligesom mig, kan jeg varmt anbefale Samsung LE-32M61B, har selv lige modtaget dette :)
Brugeravatar
Af azrael
#5537
Har ved et tilfælde lige opdaget en lille detalje som måske/måske ikke er interessant. Jeg kiggede lige på Digi-TVs liste over "danske" DVB-T dekodere (altså dem med mulighed for danske undertekster). Der nævnes Philips 26PF9631D, 32PF9631D, 32PF9631D, 42PF9631D og 42PF9831D. Til gengæld nævnes 9731-serien slet ikke. Mon det kan betyde noget?

Hilsen,
az
Af lahan2
#5547
azrael skrev:Har ved et tilfælde lige opdaget en lille detalje som måske/måske ikke er interessant. Jeg kiggede lige på Digi-TVs liste over "danske" DVB-T dekodere (altså dem med mulighed for danske undertekster). Der nævnes Philips 26PF9631D, 32PF9631D, 32PF9631D, 42PF9631D og 42PF9831D. Til gengæld nævnes 9731-serien slet ikke. Mon det kan betyde noget?

Hilsen,
az
Kan det tænkes at din liste kun indeholder modeller som er releaset.
9731 kommer jo nogle mdr senere end f.x 9631 og 9831.
Brugeravatar
Af azrael
#5548
Det kan da ikke afvises, men kun to af modellerne på listen er efter mit bedste vidende også released. Det er 42PF9831D (LCD), som findes på det tyske Philips site, men ikke det danske (selvom den vist er spottet i en dansk Expert-butik). Og 42PF9631D (PDP), som også findes på det danske Philips site og som man kan købe hos TapeConnection i Ã…rhus.

Jeg har slet ikke set specs på nogen af de andre, mindre skærme, og mig bekendt findes ingen LCD-version af 9631-serien "derude", selvom de står listet i forskellige webshops i Europa. Tror dog aldrig jeg har set nogen af dem som værende på lager.

Faktisk venter jeg meget på 32PF9731D, men tror alligevel jeg ville kunne slå mig til tåls med 32PF9631D, hvis den ellers kunne fås og prisen var rigtig.

Slutteligt, lad os håbe at DRs liste ikke er fyldestgørende. I al fald ikke hvad angår nye Philips-produkter. JEG VIL HA' DEN 32PF9731D SNART OG BILLIGT!!!! :D

Hilsen,
az
Af jacob
#5549
hej www.justbuyit.dk sælger 32pf9631d til 17499 kan ikke linke til desværre, men gå ind under lcd 32 tommer og så er det på side 2