Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af FaithDK
#255712
Hej alle sammen

Jeg vil egentlig spørge jer om råds.

Jeg har jo købt Sony KD55XE850BAEP til 6100 kr. og mit spørgsmål er om der er TV som er et bedre køb til nogenlunde samme pris i Elgigantens åbningstilbud?

Den skal bruges til at se CL, PS4 PRO, og film fra pc.

Vh
Af PeterD
#255717
FaithDK skrev:Jeg tænker omkring de 6 - 7 tusind.

Jeg så godt LGen men den springer nok en anelse min budget.
Til bevægelse er Sony det bedste du kan få..
Af PeterD
#255726
Er du da utilfreds med dit køb..?

"Jeg har jo købt Sony KD55XE850BAEP til 6100 kr. og mit spørgsmål er om der er TV som er et bedre køb til nogenlunde samme pris".

Hvis du er, på hvilken måde?
Af FaithDK
#255729
Tak for jeres input alle sammen. :)

Der er egentlig 2 ting der lidt træls.

1. er at den ikke har en magic remote som LG

2. dens internet browser er meget irriterende. Specielt når der er reklamer på hjemmesiden som opnår nyt faneblad eller skifter over til en hjemmeside jeg ikke ønsker at komme på. (umuligt at komme væk fra den hjemmeside)

Ellers klager jeg ikke endnu. :)
Af FaithDK
#255731
hehe, ja jeg tjekker nogle hjemmesider hvor man kan se film som ikke havner på netflix. :)
Jeg antog at der må være en mening med at de har lagt en browser i tvet ? :D
Af PeterD
#255736
"hehe, ja jeg tjekker nogle hjemmesider hvor man kan se film som ikke havner på netflix."

Spændende.. Det er kun XXX film jeg har fundet som "hele-fulde film" på nettet og der er godt nok mange :-) :-) ;-)...Nå, Troede at der var koder på de hjemmesider som viser hele nye spillefilm fra i år..?
Af Stasiak
#255740
Jeg er ny bruger her på sitet og skal på tv-jagt for første gang i otte-ni år.

Hvad er det bedste køb hos Elgigantens åbningsfest til et beløb, der ligger på max 10.000?
Højere i denne tråd er nævt LG'en, men er der andre bud eller er det den, der skal sigtes efter?
Af PeterD
#255750
Stasiak skrev:Jeg er ny bruger her på sitet og skal på tv-jagt for første gang i otte-ni år.

Hvad er det bedste køb hos Elgigantens åbningsfest til et beløb, der ligger på max 10.000?
Højere i denne tråd er nævt LG'en, men er der andre bud eller er det den, der skal sigtes efter?
Elgiganten Frederiksberg har ctil deres Åbningsfest, et 55B6V OLED til. 9999 Kr. Spar 3000 Kr. De skriver der kun er 30 stk.

Alle anmeldelser siger sangstemmende:

Fantastisk billedkvalitet og Perfekt sortniveau, så måske er det noget..?

Husk dog at du givetvis skal tidligt op, hvis du skal forrest i køen..