Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af FaithDK
#255363
Vi blev enige om at købe 85eren. Selv om jeg synes medarbejderen var super flink symes jeg at jeg er bleven snydt en smule. De tager 300 kr for kantsten levering men på deres hjemmeside står der at det er gratis. Medarbejderen sagde at det har noget at gøre med at man køber i butikken og ikke hjemmeside.
Af PeterD
#255365
FaithDK skrev:Vi blev enige om at købe 85eren. Selv om jeg synes medarbejderen var super flink symes jeg at jeg er bleven snydt en smule. De tager 300 kr for kantsten levering men på deres hjemmeside står der at det er gratis. Medarbejderen sagde at det har noget at gøre med at man køber i butikken og ikke hjemmeside.
Tja..ordet "kan"..

"På brofaste øer kan vi levere din vare helt gratis til nærmeste kantsten foran dit hjem."

https://www.power.dk/levering-og-montering/
Af FaithDK
#255368
Jeg har lige været i kontakt med Power på facebook, de skriver at kantstenslevering er gratis uanset om købet er fortaget på deres hjemmeside eller i en butik. Det koster 300 kr. hvis man gerne vil have den på et bestemt tidspunkt, hvilket jeg ikke havde nogen specifikke ønsker herom eftersom jeg er hjemme frem til 1. september.

Medarbejderen har så sat den til på lørdag som den hurtigste leveringsdato. Jeg sagde fint eftersom jeg alligevel skal betale 300 kr.

Nu skriver power på facebook at fordi jeg har valgt bestemt tidspunkt en lørdag (hvilket jeg egentlig ikke har), så skal jeg betale 300 kr. for det. Det er da noget værre fusk og snyd.

Jeg har så skrevet tilbage til dem om at jeg ingen interesse har i at få tvet leveret en lørdag og kan sagtens vente til en hverdag eftersom jeg er hjemme frem til 1. september. Herunder bedt dem om at ændre datoen så jeg kan slippe for at skulle betale 300 kr.

Godt nok er det "kun" 300 kr. men jeg er altså lidt sur over deres handelsetik!