Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jacobhou
#255231
Hej folkens. Er ny herinde.
Jeg har prøvet at læse og forstå alt det med tv, hz osv. Men jeg må indrømme at jeg ikke ''fatter en bjælde'' af det :)
derfor håber jeg at i måske kan skrive nogle tv modeller under kommentarer, så jeg får købt det rigtige.
Jeg ønsker selvfølgelig at der er et flydende billede når man ser tv/film, uden den hele tiden hakker og så skal den gerne være kompatibel med playstation pro, da jeg gamer meget ;)
håber nogle kan hjælpe mig hen mod det rigtige tv.
på forhånd tusind tak folkens
Af Jacobhou
#255233
Altså min tanke var at finde noget til omkring 10.000, hvis dette altså er muligt, med de egenskaber jeg søger??
Venlig hilsen
Af Beckham
#255234
Ok...så tænker jeg vi ligger i en 55"? Hvis du kan øge budgettet til 12k, så kan du vist stadigvæk få fingre i en LG B6 OLED fra sidste år. Alternativt, hvis vi holder budgettet på de 10k, så ville jeg kigge på Sony XE85 eller XE9005. Her får du også rigtig meget for pengene. Forleden ved Sony er at de håndterer hurtige bevægelser bedre end de fleste andre mærker. Opskaleringen af almindelige tv kanaler til 4K synes jeg også Sony håndterer en tand bedre.
Senest rettet af Beckham 14. aug 2017, 11:26, rettet i alt 1 gang.
Af Jacobhou
#255235
okay. tusind tak for tilbagemeldingen.
har nemlig købt et samsung ue49ku6405 og det lever bestemt ikke op til forventingerne
Af Beckham
#255236
Ok...nej....der som sådan ikke noget galt med Samsung, men hvis vi kigger på 2017 modeller, så virker det til at der er mere value for money at hente på Sony modellerne.
Af PeterD
#255251
Sony er, sådan bredt betragtet, de bedste til bevægelse/Motion, og har været det længe..og når man ser bort fra LG OLED..Blot husk VA panel.