Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#255211
LG B6 er et overlegent tv på mange områder i forhold til 8005 og mener også at de nu har fået bragt input lag ned. Eneste minus i forhold til gaming er risikoen for burn-in. Det er ikke fordi den er stor, men den er der.
#255214
Beckham skrev:LG B6 er et overlegent tv på mange områder i forhold til 8005 og mener også at de nu har fået bragt input lag ned. Eneste minus i forhold til gaming er risikoen for burn-in. Det er ikke fordi den er stor, men den er der.
Så du anbefaler stadig b6v ?
#255215
Gentager mig selv:

OLED ER BEDRE END SUHD.

SUHD er blot en LCD skærm som Sony, Phillips og Panasonics budgetmodeller.

OLED er endda bedre end Samsungs nyeste kreative påfund LCD kaldet "QLED"

Er det film og spilkonsol så er OLED vejen frem..
#255217
Helt enig i at OLED overordnet set er bedre end SUHD\QLED. Eneste but, er bare det med risikoen for burn-in ved gaming. Jeg aner ikke hvor mange eller få det er sket for, men har bare set og det er lige den ene lille bekymring jeg selv ville have ved at købe et OLED til primært gaming brug.
#255218
Beckham skrev:Helt enig i at OLED overordnet set er bedre end SUHD\QLED. Eneste but, er bare det med risikoen for burn-in ved gaming. Jeg aner ikke hvor mange eller få det er sket for, men har bare set og det er lige den ene lille bekymring jeg selv ville have ved at købe et OLED til primært gaming brug.
Mon ikke.

Hvor mange tråde her på forum, kan du finde som omhandler gaming, burnin og OLED skærme? Jeg synes at have svært ved at finde andet end snakken om et problem som ingen har.
#255221
Har set nogle af dem på udenlandske forums og var vist også nogle på Recordere. Siger det såmænd heller ikke for at skræmme ham eller andre væk fra OLED.....synes bare lige man skal have det med i sine overvejelser hvis man skal game rigtig meget.
#255227
Kaktus-burger skrev:Det er også svært at opnå, når du kun bruger 5 minutter af din tid.

Giv den en god kilde. Det fortjener den.
Helt enig . Der er simpelthen for mange der tror,at streamingtjenester ubetinget er på niveau m bluray og yousee .