Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Chrikeroo
#254691
Jeg står og skal købe en ny skærm i 50"-55" størrelsen. Jeg var i Power og kigge på Panasonics 50EX700 og synes at den har et rigtig fint billede (de havde kalibreret det). Jeg er dog lidt skræmt af deres OS og brugerflade generelt. Jeg har tidligere haft Sony og derfor hælder jeg også mere til EX85, men er der noget der taler i mod den skærm, når man ikke har behov for HDR? Jeg ser mest film/serier på netflix og hbo over appletv og en del fodbold. Det er også ret tiltalende at jeg kan få en 55" i Sonys til samme pris som 50" Panasonic.
Af Chrikeroo
#254732
Ja, jeg har også læst dem begge grundigt. Derfor er jeg også ret uforstående over at flatpanels ikke har anbefalet sonys XE85, når de har anbefalet EX700'eren.
#254738
Hvilken anbefaling tænker du på? Hvis det er artiklen om købsanbefalinger, så er det nok blot fordi vi har både XE90 og XE93 på listen, som er stærkere kandidater. Der er ikke noget i vejen med XE85.

Du bør nok gøre dig klart hvilket af styresystemerne du synes bedst om for de er bestemt ikke ens.
Af Chrikeroo
#254799
Jeg tænkte nok at det kunne være en af årsagerne. Jeg foretrækker helt klart sonys styresystem, også med tanke på at de er de eneste der opdaterer deres OS.