Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lightyear
#254665
Jeg står snart for indkøb af et LG OLED fjernsyn, og blev lidt nysgerrig på hvor sart den er - eller skulle man sige, hvor nem den er at rense eventuelle fedtfingre på.
Det sker fra tid til anden herhjemme med fremmede børn i huset som ikke kender reglerne (som hedder nix pille!) - men har dog ikke været noget problem på min plasma, da den er nem at få ren med en mikrofiber klud. Men fronten på OLED er vel ikke glas?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#254672
Vi har prøvet at sige nej, men det er vist bare en udfordring, så indtil videre må vi bare fjerne fedtfingrene hver aften.

Det er sjovt at se, at det særligt at Netflix's "næste episode" skærmbillede, der får hende til at rejse sig op. På de 20 sekunder, som den tæller ned på, når hun at rejse sig op og stå og trykke på skærmen. Det virker jo på iPad'en :D
Af bromberg
#254675
Hehe, jeg har stadig et tv møbel af samme grund:). Når så de kan nå skærmen er de blevet store nok til at lære man ikke må pille:).

De få fedt fingre der har været, har jeg ligeledes fjernet med mikrofiber klud
Af jng
#254778
Kaktus-burger skrev:Vær opmærksom på at nogle mikrofiberklude godt kan ridse på sarte overflader. Især hvis de er lavet af kunststof.
Fås der mikrofiberklude, der ikke er fremstillet af kunststof?