Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af agger
#254380
Jeg har en tv magen til din ingen problemer med tekst på 3d. Så godt du fik til det. Spekuler nu på at bytte den med uh950 65 tommer. Men det er vel egentlig næsten samme tv , bare lidt større. Har haft vt50 plasma i mange 65 tommer. Så det er som om 60 tommer er forkert. Det er måske for dyr for de sidste 5 tommer. ??????_
#254398
Jeg syntes de sidste 5 tommer er for dyre lige nu, men om et par år tror jeg at det bliver 70/75 tommer vi skal have og i OLED selfølgelig, forhåbenligt med 3D, krydser fingre for det.
Jeg er glad for du ingen problemer har med tekst på dit med 3D, det er lykkedes mig at få dem til at bytte mit til et andet magen til, og jeg håber inderligt at der ikke er problemer med det.
Men vil komme med en opdatering sidst på ugen når de er blevet byttet ud.

Med hensyn til 850 vs 950 syntes jeg forskellene er for lille i forhold til prisforskellen.
Specielt hvis du er godt tilfreds med dit 850 som det er.
Men det er der sikkert andre her i forummet der ved meget mere om end mig.
Af agger
#254466
Ja du har nok ret. Havde håbet 950 ville blive billigere. Men åbenbart ikke. De har mange på lager på elgiganten online.og 850 65 tommer er heller ikke billig de få steder de har den. Eneste minus ved tvet er at kigger du fra siden synes jeg det ser dårlig ud, men hvem ser også fjernsyn fra siden af. Hihi. Håber din nye 850 er helt ok også med 3d.
#254482
Jeg lurer lidt på det samme TV, det er et af de få der falder inden for mit budget. Hvad tænker I om TV'et? - jeg har ikke været i stand til at finde anmeldelser.
Vi ser primært sport, Ramasjang og streamer diverse serier via chromecast. Hvad tænker I er det der rette tv?
#254493
Så har jeg fået byttet mit 60UH850, og kan melde at der ikke længere er problemer med tekst på 3D materiale.
Så det var åbenbart et problem der var med panelet.
Indtil videre er jeg nu vældig tilfreds, men skal selvfølgelig teste lidt mere i weekenden .
#254506
bbplayer skrev:Super nyt, godt du har noget der virker nu.
Tak skal du have .

Er faktisk rigtigt glad for det og regner med at det skal holde mindst 2 år og så byttes ud med et OLED til den tid, forhåbenligt i 75" + ?
#254558
Vi har også købt dette tv og har nogle udfordringer med guiden som viser programoversigten. Den fortæller ikke det der vises i tv'et. De andre tv vi har viser den aktuelle oversigt i deres guide.
EPG guiden hedder freeview. Der der nogle forslag til hvordan vi kan ændre det. ??
#254560
I har opsat tv't forkert, og ikke valgt korrekt land ved indstilling. England bruger Freeview og i har nok fået foretrukket engelsk som standard. Jeg taler af erfaring da jeg skulle prøve nogle engelske apps på skærmen.

I kan også gå ind under indstillinger -> location -> Danmark .
Denne står nok til United Kingdom, og så bliver TV-Guide lavet op til FreeviewPlay guide med deres logo i højre side.
Senest rettet af bbplayer 29. jul 2017, 13:39, rettet i alt 2 gange.
#254561
rikke-maria.krog skrev:Vi har også købt dette tv og har nogle udfordringer med guiden som viser programoversigten. Den fortæller ikke det der vises i tv'et. De andre tv vi har viser den aktuelle oversigt i deres guide.
EPG guiden hedder freeview. Der der nogle forslag til hvordan vi kan ændre det. ??
Er det alle programmer det gælder eller kun nogle enkelte ?
#254830
Det er 50hz vs 100hz , som når du vælger 100hz give lidt bedre billede og give flere muligheder når motion skal fungere godt men det er jeg så ikke god til. :) Elgiganten nævner selv 100hz vs 200hz , dog ved andre navne brugt , så derfor højere værdier

og så er UH sidste års model, hvor UJ er 2017 serien.

Tror ikke på at UH modellen har 300 watt højttalere, det er nok skrivefejl og burde være 30watt :)