Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#254141
Panasonic har i dag udsendt en kort teaser for IFA-messen i Berlin. IFA 2017 starter i år den 1. september, men pressemøderne sker i dagene op til.

- "Join us at Panasonic's IFA 2017 press conference and be the first to hear about Panasonic ‘s latest and innovative technologies as well as exciting new partnerships with the best in film and music industries. We have fantastic news to share for audio enthusiasts as well as fans of truly breathtaking picture quality."

Både Torben og jeg er i Berlin i år, så vi kigger naturligvis forbi Panasonic for at se, hvad de har medbragt.
#255400
Rasmus Larsen skrev:Mere kan jeg ikke tilbyde på nuværende tidspunkt, men IFA nærmer sig.
Det er da lækkert i kan tilbyde at tage os med på jeres visuelle oplevelse, når vi andre må sidde og arbejde herhjemme.
Jeg har ikke først set/hørt om jeres ture, så jeg tænker, er det inkl. video reportager? eller er det rent tekst og billeder?

Så man kan jo glæde sig til at høre hvad de forskellige producenter kan tilbyde, selvom det kan være begrænset, så er det stadig spændende.
#255405
Vi optager lidt video fra messerne, når det giver mening. Det er ikke altid, at producenterne vil have, at der skydes foto/video i baglokalerne, hvor de går lidt mere i dybden end på det åbne messeareal. Du kan se noget af det video, vi har skudt, på vores YouTube her (sidste messe var i januar, så rul lidt tilbage i video-arkivet): https://www.youtube.com/flatpanelshd

Jeg håber også, at vi kan få skudt lidt video denne gang på IFA, men der kommer helt sikkert en række artikler med oplevelser fra messen.

IFA 2017 starter officielt den 1. september, men der er pressemøder d. 31. august.