Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#253877
Har et LG OLED TV fra sidste år som har 3 HDMI porte. Nr 2 er med ARC så den har jeg koblet til en ny receiver (I øjeblikket er det en 2017 model Yamaha). Receiveren har 4 HDMI porte udover den som går til ARC i TVet.
Har brugt alle 4 til henholdsvis (PS4, PS3, Apple TV og en Blu ray player) alle har CEC og det er slået til i alle enheder plus i TVet (Simplink).
Men når jeg så vil skifte imellem de enheder kommer der kun 3 af dem frem når jeg bruger min LG Magic Remote’s input knap.
Det kan ses på det vedlagte billede som jeg har taget af det.
Jeg har givet receiveren navnet 'Play' og under dem er der kun 3 af mine enheder men burde jo vise 4. Så den mangler at vise min Blu ray player i dette tilfælde

Hvis jeg bruger receiveren's remote inputknap så kan jeg sagtens finde min blu ray player

Det er endnu mere underligt at hvis jeg så får tændt min blu ray player skifter den Apple TV ud. Altså den vil ikke vise alle mine enheder på input listen på samme tid.

Håber der er nogle som kan hjælpe der har TV/Receiver og en masse enhedder tilsluttet sin receiver?

Skal siges at jeg også har prøvet med en ny Sony receiver og det er det samme :(
Vedhæftede filer
Skærmbillede 2017-07-14 kl. 03.37.46.png
Skærmbillede 2017-07-14 kl. 03.37.46.png (428.19 KiB) Vist 715 gange