Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#253168
Du skal nok overveje hvilket indhold du primært skal benytte tv'et til. OLED gør rigtig mange ting godt, men for nogle er det ikke nødvendgvis nødvendigt at gå op i en OLED. Derudover vil priserne jo altid falde som året det går. Så kan du vente til f.eks. Black Friday er der altid noget at spare...
#253179
volkan skrev:Ja må vente til black friday og se om der kommer gode tilbud.
Du kan også vælge at vente til de nye modeller kommer i 2018 :) Og så der vælge black friday 2018, hvis de igen er for dyre
#253180
bbplayer skrev:
volkan skrev:Ja må vente til black friday og se om der kommer gode tilbud.
Du kan også vælge at vente til de nye modeller kommer i 2018 :) Og så der vælge black friday 2018, hvis de igen er for dyre
Nu har jeg ventet og ventet i 2-3 år. Kan mærke at jeg er begyndt at miste tålmodigheden ? Har en lille klam 40 tommer tv så det er virkelig svært at vente. Som jeg skrev før, så tror jeg at jeg venter til 2018 også må jeg se om OLED bliver billigere. Hvis kkke det gør så må jeg sku bare købe et tv. ?
#253186
Det kunne godt være en mulighed. Men nu har jeg jo selv en LCD tv selvom det kun er en 40 tommer. Jeg vil ligesom er niveau op og derfor vil jeg gerne købe en OLED. Venter til næste år og hvis der ikke kommer nogen ændringer så vil Sony LCD godt fristes ?
Af FDP
#253189
Volkan det kunne jo være en stor hjælp hvis man vidste hvilket prisleje du ønsker at købe TV i....alle mulige gode forslag hjælper jo ikke meget hvis disse forslag ligger 500 % over dit budget.
#253195
Forståeligt du gerne vil have en OLED....men jo ikke altid at lykken nødvendigvis er den nyeste teknologi. Jeg overvejede også seriøst et OLED, men i sidste ende synes jeg at Sony's LCD var et bedre valg til mine behov. Og skal hilse at sige at man sagtens kan få fornemmelsen af en upgrade selvom man går fra LCD til nyere LCD. Jeg skiftede fra en 3 år gammel Sony 8 serie til den nye XE93 og det har bestemt følt som en væsentlig upgrade hele vejen rundt. Ikke kun i forhold til 4K\HDR, men også på normalt HD materiale.

Anyway...held og lykke med det uanset hvad du ender ud med. Min pointe er bare at man skal passe på med at låse sig selv fast på en teknologi...:-)