Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JHN
#252703
Hj.

Så har Microsoft endelig vist deres kommende konsol frem. Xbox Scorpio kommer til at hedde Xbox One X.

På følgende link kan man læse meget om Microsofts nye oplysninger. Flere af oplysningerne vidste man jo allerede.

Den amerikanske pris på 499 amerikanske dollars svarer - ifølge Valutakurser - til 3.321 dansker kroner. Jeg er ikke klar over med moms o.s.v. Hvad tror I, at nyprisen bliver i Danmark ?

http://www.techradar.com/news/xbox-one- ... final-form

Venlig hilsen
Jan Hervig Nielsen
Ejer af et 40 tommer Full HD TV
Af Holm86
#252707
Indtil videre ret imponeret over de har gjort den mindre også, glæder mig til at høre reviews af den, omkring støj.
For det er da en ting jeg er ret så skuffet over ved min PS4 Pro, den larmer så meget at det fjerner en del af spiloplevelsen ...
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#252708
Enig mht. PS4 Pro. Den larmer som et rumskib... Den kan ikke komme af med varm luft bagtil, når den står i vores tv-møbel, så herhjemme bliver vi nødt til at tage den ud af møblet, når der skal spilles. Xbox One S kan godt komme af med varmen på toppen af kabinettet, men er naturligvis heller ikke lige så kraftig.
Af Holm86
#252710
Min PS4 pro står oven på mit tv møbel, men larmer alligevel som en støvsuger, hvilket jeg synes er ret ærgerligt.

Så overvejer faktisk at skifte, hvis den får gode anmeldelser. Selvom jeg har været Sony tro siden PS1 :D
Af kabri
#252711
Meget spændende lancering med One X. Særligt at de har fået plads til det hele i sådan en kompakt kasse.

Anthem og Assassins Creed så fede ud selvom de seneste AC spil dog har skuffet mig lidt...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#252713
Jeg vender også røven udaf på PS4 Pro når jeg spiller (har samme møbel som Rasmus), ellers går den helt i knæ. Det er dog ret vildt som den maskine kan larme.

Jeg agter ikke at skifte, da PS eksklusiv-titlerne passer bedre til mit temperament.

Det er dog latterligt, at ingen tilbyder HHD større end 1 TB. Det er ganske enkelt for lidt hvis man vil have en anstændig spil-samling installeret. Jeg spiller forholdvis sjældent og har ikke mere end godt 20 spil, men hvis alle installeres på én gang, så er 1 TB brugt. COD fylder jo +50 GB pr. spil og der skal også lige være lidt plads til styresystem og apps...
Af Beckham
#252714
Hmmm...lidt sjov med jer der synes at jeres PS4 Pro larmer. Jeg hører ikke rigtig noget fra min udover lige når drevet kører ved opstart af et spil...
Brugeravatar
Af bbplayer
#252716
Fedt man valgte at vente og ikke købte UHD afspiller nu, så kan jeg også vente til oktober og købe denne, prisen er ok set ud fra den hardware og features som den kommer med.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#252723
Beckham skrev:Hmmm...lidt sjov med jer der synes at jeres PS4 Pro larmer. Jeg hører ikke rigtig noget fra min udover lige når drevet kører ved opstart af et spil...
Det afhænger lidt af hvilke spil der spilles, men så snart jeg starter eks. Uncharted 4, så kommer der noget mere lyd på. Det møbel både Rasmus og jeg har er meget minimalistisk, så der er ikke plads til ret meget luft omkring konsollen (der er vel et par cm frihøjde).
Af Beckham
#252725
Ok...min står i et rimeligt åbent tv møbel, så måske det gør forskellen. Derudover spiller jeg også mest PES, som jo måske ikke er det mest krævende spil rent grafisk...:-)