Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#251604
Jeg er på udkig efter et nyt TV til min stue (mit nuværende 40 tommer Philips fra 2012 har været for småt længe, så nu er det på tide at opgradere). Det skal primært bruges til at se fodbold, lidt HBO og en smule playstation. Det skal hænge på væggen, så gerne så tyndt som muligt. Jeg har ivrigt fulgt med her på siden og har læst diverse anmeldelser og anbefalinger - og jeg havde egentlig besluttet mig for Ks7005. Der virker til at man får meget tv for pengene. Men da jeg så det i butikken, var jeg mindre glad for designet - mere præcist den blanke sølv-kanten. Er nok mere til et minimalistisk sort (og mat) design. Jeg har set mig lidt lun på flere af Sony's modeller, men er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge. xd93 virker rigtig godt, med det er efterhånden de færreste det stadig sælger modellen - og er derudover også i tvivl om det kan betale sig at køb en af 2016 modellerne, eller om jeg skal vente til at 2017 modellerne falder i pris. xe90 virker også rigtig lækkert, men det er liige lidt over min budget på nuværende tidspunkt. Synes det er lidt af en jungle så håber I kan hjælpe med gode råd. tak!
#251619
Man har sgu på fornemmelsen at Elgiganten,Expert og Power hellere vil sælge en skærm fra LG og Samsung end et Sony..Med de priser de kører og skærmene er jo ALDRIG på lager..

Han det være på grund af avancen..?

Anyway(s)..

Et Sonycenter burde da have det..og så er der ikke andre middelmådige mærker som skæmmer ens udsyn..

https://sc-danmark.dk/49-55/604-sony-55 ... d9305.html