Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#250946
Hejsa. har kigget på lidt fjernsyn, men det er ikke til at blive klog på.
Jeg vil gerne have med rigtig skarpt billede, ligesom på Samsung fjersyn, og så skal jeg bruge det til at spille typisk battlefield 1 på, så en god reaktionstid skal der også være og så et rent flow igennem.
Det jeg sigter mest efter er 75'' fjernsyn. og skifter faktisk kun pga Størrelsen. Lige nu har jeg et 50'' panasonic plasma som jeg er blevet lidt træt af pga. jeg sys det er dødt at kigge på iforhold til et typisk Samsung fjernsyn.

Jeg streamer en del på Netflix og ser bar alm. HD kanaler , typisk fodbold.

Jeg har kigget på denne model her fra samsung : Samsung UE75KS8005
Jeg kan se på f.eks Elgiganten at der er også Philips, sony, LG og så samsung. hvor der er modeller der koster 25000 lige ud. Hvilket ville i vælge ud fra disse ?
Jeg har også blevet lidt Lun på et jeg så i bilka som hedder : Samsung 70" Ultra HD UE70KU6070UXZG Dog kun 70'' men kan nok også gå, og det koster så også kun 13999...

jeg ved ik så meget om fjernsyn men en god fodbold kamp med Barcalona med skarpt billede og lækker rent Flow er bl.a noget det jeg er ude efter .

Jeg håber i kan være behjælpelige med dette. :D
#250948
Samsung KS8005 er et rigtigt godt bud. Det lider lidt af microstutter\hakken, men min fornemmelse at mange ikke engang vil ligge mærke til det. Til et budget på 25.000 vil jeg sige at KS8005 er et rigtig godt all round bud. Sony er en smule bedre til bevægelse på deres topmodeller, men så kan du nok heller ikke holde prisen på 25k.
#250989
Til 25.000 ville jeg helt klart gå efter ks8005,

https://www.elgiganten.dk/product/tv-ra ... ue75ks8005

De andre 20k+ skærme du har i kiggerten giver IMO ikke lige så meget band-for-the-buck. Hvis du kan leve med "kun" 70 tommer, er

https://www.elgiganten.dk/product/tv-ra ... ue70ku6075

dog et godt bud til noget færre penge. Om de ekstra 5", det bedre billede og det noget frækkere design er 11k mere værd må være op til dig.

Såfremt du køber det billige, kan du jo udskifte det tilsvarende tidligere :D
#251016
Power har 22% rabat på alle tv som ikke er annonceret eller Samsung QLED. 75KS8005 bør derfor være dækket. På nuværende tidspunkt står det til 25.000. Dermed falder prisen til 19.500 kr. TV'et er dog hverken på lager i butik eller net.

Jeg har dog tidligere haft held med at bestille et tv i fysisk butik som ikke var på lager. Jeg ved dog ikke om det var på fjernlager og det var derfor det kunne lykkes. Så der er en del usikkerhed i det. Men hvis du bor i nærheden af en Powerbutik så ville jeg prøve det. Du kan evt. skrive med deres kundeservice først.

Tilbuddet gælder kun mandag, tirsdag og onsdag i næste uge.