Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#250878
Grandahl skrev:Hvis du ikke har brug for to tunere, kunne du med fordel skifte til KS 7005, den har samme billedkvalitet.. Foskellen er to tunere, lidt bedre højtalere og et andet design.. Blot til info
Så du siger faktisk, at KS 7005 faktisk er bedre end LG UH950VAEN? O-O Lyder da interesant O_O
#250879
Jeg har stadig et par dage til fortrydelsesretten ophørerer, så jeg skal lige tage ned i butikken og tjekke KS 7005 og KS 8005 igen. Kunne være nice med 2 tunere til optagelse af en kanal mens jeg så en anden.

Tror lige jeg skal tænke over det ordentligt. Mange tak for at i gider bruge tid på at hjælpe med alt den viden i har indenfor området. Det hjælper en del!

Det ser ud til, at alle siger at Samsung modellen er bedre end LG. Tjekker lige op på det igen i elgiganten :) Tak igen igen :)
Af thg
#250880
Du kan ikke sammenligne dem ved at kigge på dem i Elgiganten, for de tv er ikke indstillet optimalt i Elgiganten og som sagt er de i Elgiganten kun ude på at sælge dig det LG som de tjener mest på!
Af Beckham
#250882
Enig...om end forholdene i butikker sjældent er optimale til at sammenligne skærme, så kan de i Hifi Klubben trods alt vise dig andet end demo materiale. Du kan se reelt tv signal og afprøve streaming tjenester....i hvert fald i min lokale "Klub"...:-)
#250888
jov faktisk har at spørge jer hjulpet en del i valget af det tv jeg vil vælge. Jeg køber Samsung tv'et da det ser bedre ud, og billedkvaliteten er bedre. Tager hen til elgiganten senere og får den kalibrereret ved hjælp af flatpanels test de har lavet. :) Tak for hjælpen! :)