Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#247792
Købte til Black friday et Samsung KS7005 i 55 tommer udgave (2016 model).

Billedkvaliteten er jeg godt tilfreds med og det ser godt ud på væggen.

Jeg har Stofa Mit TV og får derfor tv signal fra boks og derudover bruger jeg følgende apps: Netflix, Amazon Prime, Spotify (Premium), TV2 Play og Youtube.

Desværre oplever jeg en enorm ustabilitet i de forskellige apps.... :(

Nogle gange kan jeg ikke komme videre fra profil vælger menuen i Netflix. Og den mister af og til netforbindelse (kører WiFi, kan trække 50-60 Mbit ved test på TV)

Jeg skal logge på Youtube igen og igen, den husker ikke mit login

Spotify stopper afspilning og kan ikke startes igen. Jeg kan ikke vælge noget musik lige pludselig og kan ikke genstarte app'eneller logge ud. Den har lidt sit eget liv...

TV2 Play virker en gang imellem og låser nogen gange og kan først bruges igen når den selv vil, kan ikke genstarte den...

Jeg har gendannet TV'et et par gange efter en ny software opdatering og også nulstillet Smart Hub uden at det har afhjulpet problemerne.

Når apps'ne virker, virker de fint. Ustabiliteten er dog en kæmpe frustration. !:(

Firmware er pt version 1165

Derudover er fjernbetjeningen også lidt ustabil, er nødt til at tage batterier ud (er sket 8-10 gange siden køb) for at få den til at reagerer.

Er jeg den eneste som oplever disse problemer med denne serie af Samsung TV?

Eller er det et generelt problem? Der er solgt en del af denne model, så er spændt på at høre fra andre ejere af dette TV
Af LarsCJ
#247805
Har præcis de samme problemer med YouTube og fjernbetjeningen. Bruger ikke andre apps.

Har tjekket diverse danske og udenlandske sites, mange har samme problemer - ingen har en løsning.