Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af plysgaard
#247780
Hejsa

Er der nogen herinde som har en idé om (eller direkte viden) hvad en B6 65" kan komme ned i, nu når de nye modeller så småt begynder at komme på hylderne?

Er det urealistisk at håbe på en 15-16.000kr????
Af Mfede
#247781
Jeg går selv og lurer lidt. Power har fjernet modellen fra deres side og derfor konkurrerer Elgiganten ikke med dem længere. Det er dog værd at bemærke, at Elgiganten står til at have +100 på lager, og hvis det er sandt, bliver de vel næsten nødt til at komme med et tilbud for at komme af med dem alle.
Jeg tvivler dog selv på, at den når helt ned i 15-16k.
Af bromberg
#247787
Jeg kan ikn helt se hvorfor "de blir nødt" for at komme af med dem. B6 vil alligevel ligge markant billigere end b7 når det kommer.
Så jeg tror bestemt at b6 kan sælges fint selvom b7 er udkommet. Jeg tror ikke det kommer meget under 20.000.
Af Hbar
#247791
Jeg holdte selv øje med oled B6 længe og slog til da elgiganten havde den nedsat til 18.888kr. For 2-3 uger siden. Det er den eneste gang jeg har set den under 20k i år. Jeg tror ikke du ser den billigere, ligesom du på elgiganten side kan se udgået modeller af deres oled fra 2015 som stadig koster rigtig meget.