Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#247738
Hej Alle
Har nu haft Samsung KS8005 i et par måneder.
Har flere gange oplevet at jeg ikke kan starte Guide med knappen på fjernbejeningen (den højreknap). eneste løsning er koble tv'et fra, og tænde igen. Så kører det en eller flere dage før problemet opstår igen.
Jeg kan altid start guide fra hubben, så det er ikke guiden der er problemet.
Har talt med Samsung, de vil intet gøre før jeg har resat tv'et til fabriskstandardard, men så smutter de dyrt betalte kaliberingsindstillinger.

Er der nogen der har oplevet noget lignede?
#247740
Skriv kalibreringsindstillinger ned (evt tage billeder af alle indstillingsiderne) og udfør et reset af tv'et. Hvis det stadig ikke fungerer, så er Samsung nødt til at forholde sig til situationen.

Det er i hvert fald sådan jeg ville forholde mig til situationen :-)
#247784
Det er vel op til en selv - Der er vel altid mulighed for Grej Knepperi :p

Tænk på de gamle plasma nørder der stadig sidder hjemme i kælderen med nedrullede gardiner og glæder sig over sort niveau på deres gamle Kuro, samtidigt med at de moderne huse bygges med så meget lys som muligt

Det nye sort er nits :D

Mere og mere af der vi ser er streamet i mere eller mindre komprimeret kvalitet

I mine øjne er kalibrering spild af penge, check Flatpanels instillinger og juster så til det du kan lide.

Men jeg samtidigt forstår godt grej knepperne hjemme i kælderen, er villige til at betale for det - det er deres liv og pengepung
#247806
Torben Rasmussen skrev:Hvis du tænker på om vi kommer futtende ud og fikser det til billige penge, så nej... ;)
Ahh... Torben.. Kom nu .-)

Jeg giver kaffe ...:-)

Nej jeg læste forrige indlæg som om at der var en flatpanels "do it yourself" guide.
#247819
koden skrev:
Torben Rasmussen skrev:Hvis du tænker på om vi kommer futtende ud og fikser det til billige penge, så nej... ;)
Ahh... Torben.. Kom nu .-)

Jeg giver kaffe ...:-)

Nej jeg læste forrige indlæg som om at der var en flatpanels "do it yourself" guide.
Vi har en guide til hvordan det gøres med måleudstyr
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1249652432
#247820
Hovs. tråden tog da vist lige en sidevej. Nå tilbage til tråden.
Har nu resat tv'et til fabriskindstilling. alt undtagen billede instillinger blevet resat. så var hurtig klar igen.
Så nu må vi se om fejlen kommer.
MHT kalibrering. Så fik jeg buddet om at købe vægophæng og kalibrering for 500 kr. Har fået fin rapport med. (sort snak) med billedinstilling