Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af luthorson
#247530
hvor lang tid plejer der at gå før man kan opdatere via tv`et?

og er der en guide til hvordan man ellers opdater via usb? jeg er sgu ikke så skab til den slags.
Af cbp
#247532
Kvetter

Det lyder som der er helt kludder i dit netværk.
Jeg ville prøve at logge af netværk på tv og genstart router.

Jeg tvivler på det er tv der er årsag til internet problem.
Jeg er ikke en ørn til netværk, så håber en af de andre brugere kan hjælpe dig.
Du kunne for eksempel lave mobil Hotspot og kople tv op på det, så kan du da udelukke din router hvis det også falder ud.

Havde du også problemer med internet forbindelse på dit tv før opdatering ?
Af kvetter
#247533
Nej alt hvad jeg har af trådløs virker perfekt både ipad telefoner og kabel computer. Har du prøvet at være på You Tube og høre musik i mere end 1 time?
Af cbp
#247537
Jeg har brugt YouTube i længere tid af gangen uden problemer, men har ikke prøvet efter opdatering. Jeg bruger dog min computer til YouTube på tvet.

Jeg har sat en udsendelse igang på YouTube fra tv, umiddelbart stabil forbindelse uden problemer. Jeg lader det køre færdig, så må vi se om der er problemer.

Har nu kørt Alan Walker fade NCS Release i en halv time uden problemer.
Nå jeg har nu haft kørt tvet YouTube app i over en time og internet forbindelse er klippe stabilt. Så det må være en fejl med enten din YouTube app eller internet forbindelse.
Af luthorson
#247539
Jeg oplever heller ikke nogen problemer indtil videre efter update.

Før update heller ingen problemer. Og der har YouTube kørt op til 4-5 timer af gangen.
Og jeg har kørt trådløs fra dag et da jeg fik tv'et.
Af cbp
#247544
Han måtte gerne give flere oplysninger såsom om netflix mm kører stabilt på hans tv. Er det kun YouTube ?

Selvom hans ipad og computer kører, så kan det stadig være router.
Han skal udelukke router ved at lave Hotspot gennem hans mobil og kople tv op på den.

Virker det ikke, skal han fjerne YouTube app og installere den igen.
Virker det heller ikke, reset tv som sidste løsning.

Der kan være mange grunde til fejl
Af kvetter
#247545
Tak for de mange foreslag, men er bange for det måske er router. Har lige opdateret router med ny firmware. Det hjalp ikke. Når jeg afspiller på youtube kan fjernsynet finde på at skrive netværkskabel er ude og så lige efter kabel er tilsluttet. Uden at musiken stopper. Har ikke Netflix. Bruger kun youtube indtil videre. Har reset tv flere gange. Router er en netgear wndr 4000 4-5 år gammel. Kan køre 5ghz og 2,4ghz
Af bromberg
#247550
kvetter skrev:Tak for de mange foreslag, men er bange for det måske er router. Har lige opdateret router med ny firmware. Det hjalp ikke. Når jeg afspiller på youtube kan fjernsynet finde på at skrive netværkskabel er ude og så lige efter kabel er tilsluttet. Uden at musiken stopper. Har ikke Netflix. Bruger kun youtube indtil videre. Har reset tv flere gange. Router er en netgear wndr 4000 4-5 år gammel. Kan køre 5ghz og 2,4ghz
Det lyder meget som det problem jeg havde inden jeg installerede seneste firmware.
Det var alt imens jeg rodede med ledninger, så jeg havde samtidigt skiftet netværkskabel i tv'et.
Da jeg skiftede til nyt kabel fik den forbindelse og har været stabil siden.
Af Brixen
#247566
kvetter skrev:Tak for de mange foreslag, men er bange for det måske er router. Har lige opdateret router med ny firmware. Det hjalp ikke. Når jeg afspiller på youtube kan fjernsynet finde på at skrive netværkskabel er ude og så lige efter kabel er tilsluttet. Uden at musiken stopper. Har ikke Netflix. Bruger kun youtube indtil videre. Har reset tv flere gange. Router er en netgear wndr 4000 4-5 år gammel. Kan køre 5ghz og 2,4ghz
Nøjagtig den fejl havde det tv, jeg fik i august. Jeg fik et nyt, da fejlen var der fra første dag. Desuden virkede det slet ikke på wi-fi. Jeg håber da ikke det er mit ombyttede tv du har fået.
Af bleze
#247587
Stadig ingen firmware her til morgen?