Debat og råd om tv-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærms-tv
Af luthorson
#247530 hvor lang tid plejer der at gå før man kan opdatere via tv`et?

og er der en guide til hvordan man ellers opdater via usb? jeg er sgu ikke så skab til den slags.
Brugeravatar
Af cbp
#247532 Kvetter

Det lyder som der er helt kludder i dit netværk.
Jeg ville prøve at logge af netværk på tv og genstart router.

Jeg tvivler på det er tv der er årsag til internet problem.
Jeg er ikke en ørn til netværk, så håber en af de andre brugere kan hjælpe dig.
Du kunne for eksempel lave mobil Hotspot og kople tv op på det, så kan du da udelukke din router hvis det også falder ud.

Havde du også problemer med internet forbindelse på dit tv før opdatering ?
Brugeravatar
Af kvetter
#247533 Nej alt hvad jeg har af trådløs virker perfekt både ipad telefoner og kabel computer. Har du prøvet at være på You Tube og høre musik i mere end 1 time?
Brugeravatar
Af cbp
#247537 Jeg har brugt YouTube i længere tid af gangen uden problemer, men har ikke prøvet efter opdatering. Jeg bruger dog min computer til YouTube på tvet.

Jeg har sat en udsendelse igang på YouTube fra tv, umiddelbart stabil forbindelse uden problemer. Jeg lader det køre færdig, så må vi se om der er problemer.

Har nu kørt Alan Walker fade NCS Release i en halv time uden problemer.
Nå jeg har nu haft kørt tvet YouTube app i over en time og internet forbindelse er klippe stabilt. Så det må være en fejl med enten din YouTube app eller internet forbindelse.
Af luthorson
#247539 Jeg oplever heller ikke nogen problemer indtil videre efter update.

Før update heller ingen problemer. Og der har YouTube kørt op til 4-5 timer af gangen.
Og jeg har kørt trådløs fra dag et da jeg fik tv'et.
Brugeravatar
Af cbp
#247544 Han måtte gerne give flere oplysninger såsom om netflix mm kører stabilt på hans tv. Er det kun YouTube ?

Selvom hans ipad og computer kører, så kan det stadig være router.
Han skal udelukke router ved at lave Hotspot gennem hans mobil og kople tv op på den.

Virker det ikke, skal han fjerne YouTube app og installere den igen.
Virker det heller ikke, reset tv som sidste løsning.

Der kan være mange grunde til fejl
Brugeravatar
Af kvetter
#247545 Tak for de mange foreslag, men er bange for det måske er router. Har lige opdateret router med ny firmware. Det hjalp ikke. Når jeg afspiller på youtube kan fjernsynet finde på at skrive netværkskabel er ude og så lige efter kabel er tilsluttet. Uden at musiken stopper. Har ikke Netflix. Bruger kun youtube indtil videre. Har reset tv flere gange. Router er en netgear wndr 4000 4-5 år gammel. Kan køre 5ghz og 2,4ghz
Af VIF
#247548 hmmm tager 8 timer at download den update. Kun mig som kun kan download med 24kb/s ? på det link
Af bromberg
#247550
kvetter skrev:Tak for de mange foreslag, men er bange for det måske er router. Har lige opdateret router med ny firmware. Det hjalp ikke. Når jeg afspiller på youtube kan fjernsynet finde på at skrive netværkskabel er ude og så lige efter kabel er tilsluttet. Uden at musiken stopper. Har ikke Netflix. Bruger kun youtube indtil videre. Har reset tv flere gange. Router er en netgear wndr 4000 4-5 år gammel. Kan køre 5ghz og 2,4ghz


Det lyder meget som det problem jeg havde inden jeg installerede seneste firmware.
Det var alt imens jeg rodede med ledninger, så jeg havde samtidigt skiftet netværkskabel i tv'et.
Da jeg skiftede til nyt kabel fik den forbindelse og har været stabil siden.
Brugeravatar
Af Brixen
#247566
kvetter skrev:Tak for de mange foreslag, men er bange for det måske er router. Har lige opdateret router med ny firmware. Det hjalp ikke. Når jeg afspiller på youtube kan fjernsynet finde på at skrive netværkskabel er ude og så lige efter kabel er tilsluttet. Uden at musiken stopper. Har ikke Netflix. Bruger kun youtube indtil videre. Har reset tv flere gange. Router er en netgear wndr 4000 4-5 år gammel. Kan køre 5ghz og 2,4ghz


Nøjagtig den fejl havde det tv, jeg fik i august. Jeg fik et nyt, da fejlen var der fra første dag. Desuden virkede det slet ikke på wi-fi. Jeg håber da ikke det er mit ombyttede tv du har fået.
Af bleze
#247587 Stadig ingen firmware her til morgen?
Brugeravatar
Af DeckardsDreams
#247590 Købt en 55B6V i onsdags fra Power, Glostrup og tilfældighvis var der en LG repræsentativ på besøg, han vidste ikke hvornår den PS Pro / HDR firmware vil komme til Danmark og anbefaldet at jeg kigge på Flatpanels.dk efter nærme oplysning.

Men, jeg skrivet også til LG Danmark og de svaret her til morgen "Vi har ikke nogen udgivelse dato, for denne opdatering som køre i beta stadie, i USA, opdatering vil dog når tilgængelig kunne hentes automatisk fra tv´et."

Nu bliver det lidt Tantrisk :-)
Af bromberg
#247603 Jeg installerede den i fredags og har absolut ingen problemer haft.
Til gengæld er jeg mærkbart blevet bedre i bf1.
- troede ikke det lavere input lag havde den indvirkning
Brugeravatar
Af cbp
#247611 Jeg vil lige give en lille opdatering mht hum Noise, højttaler susen.

Hum noise var der meget meget svagt på højre højttaler igår aftes.
Men man skal have øret helt op under fjernsynet for at man lægge mærke til det. Jeg har ingen planer om at stikke hovedet ind under fjernsynet for at se tv så Jeg er ikke generet af det, så indtil videre er jeg tilfreds.

Nu er det kun 3 dage siden fw blev opdateret, så ser tiden an.
Brugeravatar
Af cbp
#247613
kvetter skrev:Tak for de mange foreslag, men er bange for det måske er router. Har lige opdateret router med ny firmware. Det hjalp ikke. Når jeg afspiller på youtube kan fjernsynet finde på at skrive netværkskabel er ude og så lige efter kabel er tilsluttet. Uden at musiken stopper. Har ikke Netflix. Bruger kun youtube indtil videre. Har reset tv flere gange. Router er en netgear wndr 4000 4-5 år gammel. Kan køre 5ghz og 2,4ghz


Husk nu du kan udelukke router og internet ved at oprette en mobil Hotspot på din smartphone og kople dit tv op på din telefons 4g netværk.

Ellers er det på tide at fejlmelde og få en lg teknikker ud.