Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af cbp
#247714
Til dem der har ventet på dansk fw, så kan den nu hentes på lg's hjemmeside.
Det er den samme som er henvist til tidligere, så ingen grund til at være nervøse.

Fortsat god aften
Af Hbar
#247727
Kan være de er nede; den kørte meget langsomt i morges. Har du sat sprog og sted til dansk og danmark, for det tror jeg har stor indflydelse på hvor den henter opdatering fra. Det kræver også at dit fjernsyn er på et wifi eller lan netværk, men det antager jeg du har styr på.

Ellers kan jeg ikke sige hvorfor det ikke skulle virke.
#247810
Jeg har for nyligt købt et LG B6. Jeg læste herinde omkring opdateringen, og da den ikke kunne findes via TV'ets menu, forsøgte jeg med USB opdatering. Da filen fra LG's danske side ikke virkede prøvede jeg fra LG's svenske side, som virkede perfekt! (Jeg antager at det er samme fil?) TV'ets menu viser nu at opdateringen er lykkedes og fortæller Softwareversion = 04.31.10.
Jeg har dog problemer med at finde HDR Game mode!? Hvis jeg går til Indstillinger → Indstillinger for billedtilstand → Billedtilstand. Her kommer de mange forskellige muligheder for billedtilstand frem (Livagtig, Standard, Eco, Biograf osv.), MEN HDR Spil er ikke en af dem. Finder jeg HDR Spil et andet sted? Jeg har prøvet at lede under den normale Spiltilstand og HDR effekt men uden held. Når jeg ser youtube klip af den nye opdatering, kan jeg se at HDR Game mode bliver tilgængelig på andre B6 skærme efter opdateringen.
Jeg har min PS4 tilsluttet HDMI3, ved ikke om det har nogen betydning?
HDMI ULTRA HD Deep Colour er slået TIL på HDMI3
Model Nr. OLED55B6V-Z
Er der andre der har dette problem?... Håber på hjælp!! :-)