Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af J.Rath
#247132
Halløj herinde!

Jeg har de sidste par uger gået med tanken om at skifte mit Panasonic 47AS650E ud med et nyt fjernsyn - mest for at få nogle fede oplevelser på PS4 (har kun den gamle PS4 pt.), men også for at se fodbold, film og serier.

Selv tænker jeg et LG 55B6V kunne være løsningen, men er input lag så stort et problem at det vil ødelægge oplevelsen for mig?

Et alternativ er et KS7005 tænker jeg.
Af Beckham
#247135
B6 har et pænt højt input lag. Om det vil genere dig er jo svært at sige. Det er nok lidt individuelt. Det skulle dog blive fixet, men updaten har været temmelig mange måneder undervejs efterhånden.

Ellers gør B6 det udmærket hvad jeg har set i forhold til fodbold, men den er nok ikke den bedste at håndtere hurtige bevægelser. Her skal du have fat i en af top LCD modellerne.
Af J.Rath
#247137
Beckham skrev:B6 har et pænt højt input lag. Om det vil genere dig er jo svært at sige. Det er nok lidt individuelt. Det skulle dog blive fixet, men updaten har været temmelig mange måneder undervejs efterhånden.

Ellers gør B6 det udmærket hvad jeg har set i forhold til fodbold, men den er nok ikke den bedste at håndtere hurtige bevægelser. Her skal du have fat i en af top LCD modellerne.
Okay. Men hvis der er en opdatering på vej er det jo værd at vælge tænker jeg. Jeg vil også vente til der kommer et tilbud på omkring 10.000 kr.
Af Beckham
#247139
Hvis du venter på B6 skal du være opmærksom på at lagerne måske så småt er ved at være tomme i forhold til 55". Hørte i hvert fald i den lokale Hifi Klub at de ikke tager flere hjem. Hvordan situationen er generelt set er jo lidt svært at sige. Hold evt. øje med lagerstus på Pricerunner.

Iøvrigt er Samsung\KS7005 bedst på input lag i 2016.
Af J.Rath
#247140
Beckham skrev:Hvis du venter på B6 skal du være opmærksom på at lagerne måske så småt er ved at være tomme i forhold til 55". Hørte i hvert fald i den lokale Hifi Klub at de ikke tager flere hjem. Hvordan situationen er generelt set er jo lidt svært at sige. Hold evt. øje med lagerstus på Pricerunner.

Iøvrigt er Samsung\KS7005 bedst på input lag i 2016.
Nå for pokker. Den tanke har jeg slet ikke tænkt. Men jeg må holde øje i aviser og på pricerunner.