Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af spunken
#246628
Jeg er stadig på jagt efter et godt tilbud på et tv, men 'frygter' at det måske er ved at være sidste udkald for et godt tilbud, ja altså før de nye begynder at ramme markedet?
Som jeg skriver i en tidligere tråd, er jeg villig til at vente, men på den anden side bliver jeg også lidt rastløs jf. overstående tanke. :s

Jeg kan se at Elgiganten i Viby ingen står klar med nogle skarpe(?) tilbud.
UE55KU6075 - 4000,-
55XD8005BAE - 5000,-

jeg havde måske håber på at
UE49KS7005 eller 55XD8505BAE ville komme på tilbud i samme prisleje (5000-5500)? men det er måske naivt nok?

Hvad er jeres personlige vurdering? O_O

mvh
Af BrianH
#246630
Min personlige vurdering er, at der aldrig har været et tilbud indenfor elektronik, der ikke har kunnet overgås ved at vente.
Du skal kun slå til nu, hvis du vil have en specifik model der ikke produceres længere.
Af spunken
#246631
BrianH skrev:Min personlige vurdering er, at der aldrig har været et tilbud indenfor elektronik, der ikke har kunnet overgås ved at vente.
Du skal kun slå til nu, hvis du vil have en specifik model der ikke produceres længere.
Jeg kan godt følge dig, har ikke været på jagt særlig længe, noget fanged dog min opmærksomhed.. Jeg har fået en følelse af der er langt imellem rigtige tilbud og priser som holdes 'kunstigt' på plads, og derved får produktet til at fremstå billig..
Af nesager
#246640
Beckham skrev:Der er ingen garantier selvfølgelig, men synes ofte jeg har set at gamle modeller fortsat sælges et par måneder efter de nye er kommet.


Hej.
Hvis det har været rigtig gode tilbud er de som regel solgt med det samme.
Så hvis du har en i kikkerten så køb nu,og lad være med at ærgre dig hvis den om et par måneder er blevet 200, kr billigere
Mvh
Af spunken
#246652
nesager skrev:
Beckham skrev:Der er ingen garantier selvfølgelig, men synes ofte jeg har set at gamle modeller fortsat sælges et par måneder efter de nye er kommet.


Hej.
Hvis det har været rigtig gode tilbud er de som regel solgt med det samme.
Så hvis du har en i kikkerten så køb nu,og lad være med at ærgre dig hvis den om et par måneder er blevet 200, kr billigere
Mvh
Det er også rigtig :)