Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af thomas.hedeboe
#252028
I forhold til mit tidligere spørgsmål. Jeg har forsøgt at streame 4k fra youtube på min IPad via Chrome built-in til tv'et og.... Det kom op som 4k. Om det er built-in, der er i stand til at streame 4k, eller om systemet kommunikerer med youtube-appen på Tv'et, det så sørger for 4k, er jeg usikker på. Men det virkede i hvert fald, så Chromecast Ultra er ikke nødvendig tilsyneladende.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#252209
Selvom Sony giver med den ene hånd og tager med den anden (TV SideView), så synes jeg alligevel, at de skal have ros for at opdatere Android TV.

Status er, at Samsung ikke opdaterer Tizen fra år til år, LG ikke opdaterer webOS fra år til år og Panasonic ikke opdaterer Firefox OS (eller hvad det nu hedder efterhånden) år til år. Sony opdaterer tilbage til 2015. Den virkelige test af hvor fremsynede Sony har været består nok i Android 8.0, der introducerer den nye brugerflade.
Af thomas.hedeboe
#252289
I går testede jeg 4k streaming med Champions League-kampen fra Viasat. Og ganske rigtigt; Chromecast built in fungerer hakkende, fordi det er sat 60hz. Ved man, om der er planer om at kunne skifte mellem 60 og 50 hz på built in? Brugte efterfølgende Ultra, og der kan man jo skifte.
Af thg
#252290
thomas.hedeboe skrev:I går testede jeg 4k streaming med Champions League-kampen fra Viasat. Og ganske rigtigt; Chromecast built in fungerer hakkende, fordi det er sat 60hz. Ved man, om der er planer om at kunne skifte mellem 60 og 50 hz på built in? Brugte efterfølgende Ultra, og der kan man jo skifte.

Vil anbefale alle som oplever fejl at skrive skrive direkte til Sony så de bliver opmærksomme på det og formentlig giver det videre til deres udviklingsafdeling. Jo flere klager over samme fejl/problematik, jo større chance må der være for at der bliver taget hånd om det og Sony skal jo have det at vide fra brugerne, hvis de skal kunne reagere på det :)

Så send en mail med fejlen/ønsket til:
[email protected]

Og det gælder også alle andre der oplever fejl eller har ønsker!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8