Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#250003
Ja, det var også vores opfattelse, men vi er heldige. Det lader til at vi bliver nogle af de første med så lang tid (14 dage) foran TV'et.
Af Mfede
#250006
Ja, jeg har i hvert fald ikke hørt om andre, der har fået det på testbænken endnu. Jeg håber, at du kan afsløre lidt om modellen undervejs i testforløbet ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#250012
Så er den landet. Smukt TV. Fylder en del bagtil, så den kan ikke stå på mit TV-møbel :-(

Billede

Det er lidt specielt at lyden pludselig kommer lige i fjæset på dig og ikke skydes op nede fra bunden. Det er fedt lavet. Og det lyder overraskende godt. Godt hjulpet på vej af subwooferen bagpå naturligvis.
Af Mfede
#250015
Hvorfor havde jeg det på fornemmelsen.. ;)
Har dog bestemt mig for en anden skærm, så jeg kan godt vente ;)
Af Grandahl
#250081
Det er nok dette tv jeg glæder mig mest til at se anmeldelser om i år.. Håber også prisen ikke stikker helt vildt af. Forventningens glæde er stor
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#250110
Så er TV'et kalibreret - i hvert fald så godt som 2-punkt tillader. OLED er et noget anderledes dyr end LCD at kalibrere, så jeg ved ikke om jeg vil bruge tiden på at tweake 10-punkt skalaen helt i bund, da det virkelig koster nogle timer at gøre. Middel dE er under 1 nu, men som på LG så påvirker 2-punkt håndtagene både de lyse og mørke farver samtidigt... Det sidste skal nappes med 10-punkt, men jeg tror jeg vurderer, at min tid er bedre brugt på at teste alt det andet som folk nok hellere vil høre om.
Af scasian
#250617
Torben Rasmussen skrev:Planet Earth II
Billede
Hey Torben, er det dansk og hvor har du købt den? :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8