Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#246513
Tjoo, prisen bliver vel holdt nede når der masseproduceres ved ens elementer..

Henry Ford masseproducerede jo Ford T i starten af sidste århundrede.. Han sagde til journalisterne, at folk kunne skam få bilen i den farve de ønskede sig, bare de valgte sort :)
#246536
PeterD skrev:
Grandahl skrev:Ja det håber jeg.. Men jeg bliver nu egentlig ofte overrasket over hvad folk vægter højest.. Har mange gange set at det er design, at tv er så flad og tæt til væggen som det vigtigste.. At det skulle være hvid.. At det vigtigste var at den kan tage Viasat eller HBO direkte osv osv..
Hvorstår egentlig godt det med hvide skærme..Når der hænger et 65" i stuen og helt ind til væggen,kunne det være flot i hvidt.

Det er der mange der har efterspurgt i over 10 år. Alligevel er producenterne tilbageholdende med at lancere disse skærme fra 32" og op..

Noget lidt underligt noget syntes jeg.
Sølv-farve må være vildt nok, vi skal heller ikke gå amok, jo ;)

Jeg/min kæreste skal have målt lidt op i stuen før, at min kæreste kan overtales det sidste stykke til et 55", tror jeg desværre. Og så har vi også behov for et nyt tv-bord, men det går lige.

55" vil komme forholdsvis tæt på vores radiator; vi snakker ikke 2 cm fra, men måske 15-20 cm-agtigt. Nok til en smule varme vil kunne mærke på hånden i samme afstand. Er det noget, som man bør være varsom med ift. LED'er?

Jeg tænker, at sådan nogle basser selv bliver ret varme.