Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#246330
Stein skrev:Hvornår er lige om hjørnet ???
1 mdr , flere mdr ???
Bare ca
Stein
Hmm..Kommer ca. priserne ikke i slut marts/start april og midt i apri drypper de ud i butikkerne (Hvis de ellers gider at tage det mærke hjem, men mon ikke LG er blandt..?. Det kan se småt ud med nogle af de andre producenter)
#246375
Med lidt held kan du købe den billige b serie til 10000 :) Det gjorde jeg nede i Elgiganten Viby da power åbnede..

Så det er med at være vågen og holde øje med bud, ville ikke undre mig at man i april kunne købe den til under 10000 igen ;)

Så ville helt sikkert vente til april når de nye modeller kommer, eller til der kommer et lokal tilbud evt :)

Er glad for mit ivertilfalde! Bortset fra at der ikke er en DR app.. Så vi må nøjes med at gå ind i browseren og finde det, heldigvis er det så nemt med magic remote at bruge browseren :D
#246384
Tror ikke det bliver udsolgt sådan lige :)

De vil stadig være til at købe måneder efter de nye modeller er kommet, har alle andre tv altid været.. Så hvorfor skulle det være anderledes med disse ? Der bliver produceret så mange tv at det halve kunne være nok :) Måske er det kun curved man kan få så, for dem kan de sku ikke få solgt lige meget hvor billige de så er :p
#246386
Alle gæt er lige kvalificerede - kun LG kender svaret . Men der har faktisk tidligere været eksempler på udsolgte størrelser og modeller "sidst på sæsonen" .
For nyligt var der tilløb til at udlandet (Holland) , havde spottet at DK var EU´s billigste land ,at handle LG OLED . . . ;;)