Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grandahl
#246270
UHD kommer først rigtig til sin ret på større skærme, men det kræver jo også 4K materiale, som f.eks. det der er på Netflix mm. Hvis du kun bruger dit tv til alm. tv kiggeri er det lige meget.

Med dit budget er både dig eget og PeterD´s forslag da ganske gode synes jeg.
Af madssomfan
#246370
Tror jeg ender med at købe det her fra Hifi klubben.
Der er også farve kalibering med gratis. De sagde at det jeg havde kigget på fra Elgigaten til 3500. Var ringe iforhold til det som de sælger til 4k. Noget med de lavere numre i UHD serie var dårlige.

Tænker jeg vil bruge det til netflix+serie/film. Er lidt care på 4K men billedet var rigtigt flot da jeg var nede og se det i butikken. (så noget TV3+ og en anden kanal. Ikke noget 4K)

https://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemme ... 05-uhd-tv/
Af PeterD
#246389
madssomfan skrev:Tror jeg ender med at købe det her fra Hifi klubben.
Der er også farve kalibering med gratis. De sagde at det jeg havde kigget på fra Elgigaten til 3500. Var ringe iforhold til det som de sælger til 4k. Noget med de lavere numre i UHD serie var dårlige.

Tænker jeg vil bruge det til netflix+serie/film. Er lidt care på 4K men billedet var rigtigt flot da jeg var nede og se det i butikken. (så noget TV3+ og en anden kanal. Ikke noget 4K)

https://www.hifiklubben.dk/tv-og-hjemme ... 05-uhd-tv/
Hmm..Farvekalibrering?...OK,....det er fint det er.... gratis :)


Hifiklubben er vel også OK, måske lidt i den pebrede ende og syntes altid de lokker en til at købe ekstra kabler mm. men hvis du godt kan lide god service og en venlig stemning og man har på fornemmelsen, at de tror de ved hvad de taler om..

Om de lave numre i modelnumrene er dårlige? Det ved jeg ikke.. Well..6405 er godt nok meget højere end 653 fra Sony.. :)

Håber også billedet er ligeså flot når du kommer hjem og skal se din ynglingsserie eller favorithold i sport løbe på banen.