Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kaktus-burger
#246218
Hej!

Nogen der kan estimere, hvor meget en 50" Panasonic ST60 (plasma) er værd i dag? Den er ifølge sælger i god stand og lidt over 2 år gammel.

Min egen G20 er nemlig begyndt at vise nogle artefakter i korte perioder, så jeg tænker, at det nok er et tegn på, at den er ved at stå af.

På forhånd tak
Brugeravatar
Af hans123
#246219
ST60 må da være noget ældre end 2 år. Nok nærmer 4+.

ST60 var en model som lå lidt fra top modellerne ( VT serien )

En pris på højst 1500.-
Af bromberg
#246223
Hypen om voldsomme gensalgspriser på plasma er ved at aftage. Men jeg tror godt du kan snige dig op imod 2500kr faktisk. Nok via dba
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#246226
Jeg ville ikke smide mere end 1500 kr efter den. Men den er altså ikke "lidt" over 2 år. Vi anmeldte den i april 2013 og den udgik et år senere, så den må være mindst 3 år gammel...
Af Kaktus-burger
#246233
Tak for svar.

Ja, jeg studsede selv lidt over alderen, men han sidder med kvitteringen, siger han. Kan det være rest-lager? Jeg mener nemlig, at der gik 1-2 år før alle Pana plasma-skærme var ryddet fra hylderne, efter deres annoncering med at de ville stoppe produktionen.

Manden vil have 4700 kr. for den. Jeg synes det er ret voldsomt og derfor fuldstændig urealistisk. "Men så beholder jeg den bare...", siger han...
Af Kaktus-burger
#246266
Nu sad jeg bare lige og kiggede lidt for sjov på DBA. Der er godt nok en hel del sælgere som er lidt ude af trit med (elektronik)verdenen. Bl.a. er der en Sony HX900 til salg.... For 8000. :/

Jøsses.
Af Grandahl
#246269
Synes f.eks. også at brugte Iphones er stablet op derinde på DBA, der er rigtig mange til salg. De forlanger mange penge for dem. Nok derfor de ikke får dem solgt..

Der er virkelig stor forskel på at få det sat til salg, og få det solgt.