Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#251249
Kefiren skrev:Er der nogen herinde, som har tør købe afspilleren? Jeg er personligt selv bange for alle de problemer som den har hørt den skulle have i USA.
Har også læst/set youtube anmeldelserne og det er vel bare at købe i bilka/føtex online, og så kan man vel returnere den indenfor 30 dage i butikken, som de skriver på siden og få det fulde beløb tilbage?

Hvis det kan rettes med en firmware opdatering eller man ikke kan høre det når man afspiller, så er problemet jo væk
Af Kefiren
#251252
bbplayer skrev:
Kefiren skrev:Er der nogen herinde, som har tør købe afspilleren? Jeg er personligt selv bange for alle de problemer som den har hørt den skulle have i USA.
Har også læst/set youtube anmeldelserne og det er vel bare at købe i bilka/føtex online, og så kan man vel returnere den indenfor 30 dage i butikken, som de skriver på siden og få det fulde beløb tilbage?

Hvis det kan rettes med en firmware opdatering eller man ikke kan høre det når man afspiller, så er problemet jo væk
Jeg tror desværre bare ikke det kan rettes med en firmware opdatering. Det kan lige så godt være en hardware fejl.
Af MichaelSørensen
#251253
Til de interesserede er den i bilka avisen gældende for imorgen til 2499kr.
Jeg selv er desværre blevet afskrækket af de reviews jeg har læst
Brugeravatar
Af bbplayer
#251271
Kefiren skrev:Jeg tror desværre bare ikke det kan rettes med en firmware opdatering. Det kan lige så godt være en hardware fejl.
Hvis støjen fra drev er på grund af spin hastigheden, og de rent teknisk bare kan køre 1 niveau langsommere, så ved man fra ældre PC'r at dvd kan larme , når drev kører max speed? Så mon ikke den firmware opdatering bare sætter hastigheden ned, hvis det er muligt uden at afspilning påvirkes?

Måske, måske ikke.
Af Kefiren
#251292
trubka skrev:Har lige bestilt Lg up970 hos Bilka til 2495kr.levering 8/5-2017
Så må du meget gerne teste (hvis du har en af de følgende film jeg har nævnt) om du oplever de problemer som der er beskrevet i AV forummet.

Den film der giver flest problemer skulle være Passengers, men den udkommer først d. 18/05 i Danmark.
Af Kefiren
#251296
Rasmus Larsen skrev:Jep, LG melder den klar i Danmark. Den kommer snart ud til flere forhandlere. Jeg har skrevet lidt om den i en artikel på forsiden. Dolby Vision kommer senere via en firmware-opdatering.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1493953245

Jeg er spændt på at høre tilbagemeldinger fra de første ejere :)
Super :)

Jeg er også spændt på at høre, om det er de samme fejl vi oplever i Danmark som dem de oplever i USA. Jeg håber ikke det er tilfældet, men jeg har min frygt for det.
Af fns
#251335
Har lige været ude og købe en UP 970 afspiller pris 2495kr. og jeg er ikke skuffet overhoved - hold da K... et SUPER billed og ingen støj fra afspilleren (har kun en film Independence day i 4k) :) :)
TV LG 55B6v OLED
Af Kefiren
#251342
Jeg tog chancen og købte den, jeg har testet med fast & furious 6 indtil videre, og støjen er pæn irriterende ved stille scener. Men det kommer i perioder, der er også tidspunkter hvor den nærmest intet siger. Men det er helt klart drevet som er skyld i at den larmer, man kan mærke vibrationerne fra drevet, hvis man holder en hånd på afspilleren.
Brugeravatar
Af bbplayer
#251347
Kefiren skrev:Jeg tog chancen og købte den, jeg har testet med fast & furious 6 indtil videre, og støjen er pæn irriterende ved stille scener.
Skal den så tilbage, eller venter du på en evt. firmware som måske kan sænke drev hastigheden?
Som tidligere nævnt, så kan du jo have ret i at fejlen måske er virkelige ringe drev brugt, når det nu er lancerings prisen skulle kæmpe med sony og samsung, panasonic modellerne og her fejler de altså.

Måske skal man prøve Sony's model?
Af Kefiren
#251349
bbplayer skrev:
Kefiren skrev:Jeg tog chancen og købte den, jeg har testet med fast & furious 6 indtil videre, og støjen er pæn irriterende ved stille scener.
Skal den så tilbage, eller venter du på en evt. firmware som måske kan sænke drev hastigheden?
Som tidligere nævnt, så kan du jo have ret i at fejlen måske er virkelige ringe drev brugt, når det nu er lancerings prisen skulle kæmpe med sony og samsung, panasonic modellerne og her fejler de altså.

Måske skal man prøve Sony's model?
Jeg tester lige med nogle flere film, og hvis problemet stadigvæk er der, så satser jeg på at aflevere den tilbage.

Jeg så på et amerikansk forum, at det var et sony 4K drev der sad i afspilleren.
Brugeravatar
Af bbplayer
#251699
Nå,
Nu er den afspiller røget af hylden i bilka/føtex , har kikket lidt på hvordan den var lagervare og nu er den altså taget ud af varebeholdningen igen ;(

Pricerunner kender også kun den ene forhandler som før.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7