Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#253442
henrik.vellier skrev:Det skal jeg ikke gøre mig klog på.
Men jeg ved at Sony har udstyret deres afspiller med et solidt metal chassis, som gør at vibrationer og lyd praktisk talt er indkapslet. Min PlayStation 4 i "søvntilstand" larmer mere end X800 når den afspiller. Jeg kunne ikke være mere tilfreds. Prøv at søg på nettet, den har fået rigtig fine anmeldelser ?
Man må da håbe at lågen skiven kommer ind igennem er lige så godt lukket, for ellers er den piv åben når skiver nu skal kunne komme ind og ud, og det må være et godt sted lyd preller af når det skal ud :)
Næsten som med lyd isoleret rum, det er godt væggene er dækket men lukker man ikke døren rigtigt, så kan det ellers være nok så smart et rum.

Men vigtigt er du synes den larmer mindre end din PS4, forhåbentlig finder UP970 ikke vej tilbage på markedet og en ny UP975 dukker op med bedre lydisolering som du forklarer det, hvis det nu slet ikke er drevet.
Brugeravatar
Af bbplayer
#254165
Hvis det kan hjælpe nogen, så er den på lager online hos bilka/føtex til 2499,- igen.

@bromberg
Dette har LG selv sagt, om det så er som med DV, ved jeg ikke.
*In a joint statement announcing the UP970 on January 05, 2017 at CES, LG and Dolby Laboratories announced that it would also be "compatible with a variety of leading sound formats, including Dolby Atmos. DTS-X is an object-based audio standard designed to compete against Dolby Atmos and we currently do not have any information on if the UP970 will also support DTS-X or if that will be added later through an LG firmware update.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#254196
Kan man leve uden DV, så har jeg leget lidt med Samsungs seneste 8500-model og den er nogenlunde støjsvag. Jeg skal lige prøve at se om jeg kan lave en side-by-side sammenligning med Panas 700-model, som jeg også har. Menuerne er selvsagt noget mere moderne end Panas... ;)
Af Franskmanden
#257780
Jeg vil melde mig i koret også.
Jeg har købt en UP970 og den kommer jeg til at sende tilbage igen. Da jeg testede den på de 22 UHD blu-ray jeg har, så fungerede kun 9 af dem uden kraftig mekanisk støj fra afspilleren.
Hvis man ligger hånden på afspilleren, så kan man mærke meget kraftige vibrationer.

Jeg havde læst om problemerne inden jeg bestilte, men jeg tog chancen da jeg gerne vil have Dolby Vision og jeg har ikke pengene til en Oppo 203
Brugeravatar
Af bbplayer
#257786
Franskmanden skrev:Jeg vil melde mig i koret også.
Jeg har købt en UP970 og den kommer jeg til at sende tilbage igen. Da jeg testede den på de 22 UHD blu-ray jeg har, så fungerede kun 9 af dem uden kraftig mekanisk støj fra afspilleren.
Hvis man ligger hånden på afspilleren, så kan man mærke meget kraftige vibrationer.

Jeg havde læst om problemerne inden jeg bestilte, men jeg tog chancen da jeg gerne vil have Dolby Vision og jeg har ikke pengene til en Oppo 203
det skulle gerne være løst på den nye serie fra juli/aug produktionen læste jeg på forums ude i verden.
Derimod de første fra marts 2017 er med støj fejl? Du kan se prod. dato på kassen.
Af Franskmanden
#257811
bbplayer skrev:
Franskmanden skrev:Jeg vil melde mig i koret også.
Jeg har købt en UP970 og den kommer jeg til at sende tilbage igen. Da jeg testede den på de 22 UHD blu-ray jeg har, så fungerede kun 9 af dem uden kraftig mekanisk støj fra afspilleren.
Hvis man ligger hånden på afspilleren, så kan man mærke meget kraftige vibrationer.

Jeg havde læst om problemerne inden jeg bestilte, men jeg tog chancen da jeg gerne vil have Dolby Vision og jeg har ikke pengene til en Oppo 203
det skulle gerne være løst på den nye serie fra juli/aug produktionen læste jeg på forums ude i verden.
Derimod de første fra marts 2017 er med støj fejl? Du kan se prod. dato på kassen.
Aha - det er godt at vide.
Jeg kan se at mit eksemplar er fra april 2017.
I går gjorde jeg faktisk det at jeg bestilte en ny afspiller magen til. Så må jeg håbe at den er fra juli/august.

En bonus vil være at den nye afspiller er billigere end den første. Bestilte på Amazon i Tyskland til 218€ incl fragt til Frankrig.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#257818
Vi har en model til låns fra juni 2017, som larmer som en vaskemaskine. Så man skal i hvert fald ha en nyere, hvis der skal være hold i rygterne.
Brugeravatar
Af bbplayer
#257851
På avsforum som jeg mener så informationen sidst, er der delte meninger om den støj og nogle som mener LG værkstederne ordner deres afspiller, så det er ikke nødvendigvis prod dato, mener nogle der.

At de også nævner DV firmware'n er væk, synes jeg er en sørgelig nyhed for denne afspiller, så har den været rigtig meget dårligt igennem de seneste måneder.
Af Franskmanden
#257914
bbplayer skrev:På avsforum som jeg mener så informationen sidst, er der delte meninger om den støj og nogle som mener LG værkstederne ordner deres afspiller, så det er ikke nødvendigvis prod dato, mener nogle der.

At de også nævner DV firmware'n er væk, synes jeg er en sørgelig nyhed for denne afspiller, så har den været rigtig meget dårligt igennem de seneste måneder.
Hmmm
Jeg begynder at få en dårlig fornemmelse I maven!

Måske skulle jeg bare droppe LG UP970 (og dermed DV) og så købe en Sony X800 I stedet for.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7