Debat og råd om tv-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærms-tv
Brugeravatar
Af Jan Akstrup
#247008 Release date den 6 marts i US, jf LG egen hjemmeside - se vedhæftede

Jeg er klar på at smide 3.000,00kr efter denne, når den lander i DK.....
Vedhæftede filer
(43.22 KiB) Downloadet 14 gange
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#247084 Ved du om den vil understøtte Dolby Vision fra start eller om der skal firmware til?

Vi mangler jo at høre fra studierne hvilke film der udkommer i formatet. Det kan ikke vare længe før de tager bladet fra munden.
Brugeravatar
Af Jan Akstrup
#247129 Her er hvad de skriver på deres hjemmeside:

In a joint announcement on January 5, 2017 at CES, LG and Dolby Laboratories announced the LG 4K Blu-Ray Disc™ Player with HDR Compatibility, Model # UP970 saying that it will support Dolby Vision™ high-dynamic-range (HDR) imaging and that the Dolby Vision will be available later this year via an LG software update. You can contact the Support Center for our subsidiary in the U.K, http://www.lg.com/uk/support/additional ... ouncements for product news...^IFV
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#247131 Ja okay, så må man jo nok have lidt tålmodighed mht. Dolby Vision. "Later this year" kan jo godt gå hen og blive sommer eller tidligt efterår, tænker jeg.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#250326 Afspilleren er netop lanceret i USA og UK, bemærker jeg. Jeg prøver at forhøre mig hos LG Nordic.

Dolby Vision tilføjes dog først med en senere opdatering.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#250330 Jeg tror, at land kan ændres til DK. Andet ville undre mig.

Men det kunne da alligevel være rart at få bekræftet, hvis nogen påtænker at importere den.
Af bromberg
#250331 Hva kan man forvente af smart apps?
Netflix og youtube?
Vil man mon kunne tilgå sit film katalog fra nas også?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#250341 I UK har de Netflix, Amazon, YouTube og Now TV. Jeg tror dog ikke at det er givet, at Amazon også virker på vores kanter. De er lidt spøjse på den front.

Mht. NAS, så ved jeg det ikke.
Brugeravatar
Af bbplayer
bromberg skrev:Vil man mon kunne tilgå sit film katalog fra nas også?
I en ældre bluray afspiller var det CIFS/NFS supporteret. Nu kan jeg ikke huske hvordan tv't klarer det om det kun er DLNA supporteret der.

Omkring pris, i UK er den lidt pebret, man finder den 2 steder på danske sider, dog ikke på lager, til omkring 2499,- . Andre østlande sælger den omkring 367 EUR, så jeg ville nok spare på at vente med det køb.
Brugeravatar
Af Kefiren
Rasmus Larsen skrev:LG Nordic siger blot "snart". De kan ikke blive mere præcise på datoen endnu.

Rasmus kommer I til at lave en anmeldelse af LG UP970 når den udkommer? jeg har hørt del rygter om at den skulle larme en del når den afspiller film fra Sony, fx så skulle der være helt vildt meget baggrundsstøj i filmen passengers
Brugeravatar
Af Kefiren
#251244 Er der nogen herinde, som har tør købe afspilleren? Jeg er personligt selv bange for alle de problemer som den har hørt den skulle have i USA. Hvis I har købt den, så må I meget gerne fortælle om I har oplevelet problemer med at afspilleren skulle larme når man afspiller følgende film:

Sony UHD 4K titles:

The 5th Wave
The Amazing Spider-Man 2
Angels & Demons

Chappie
Concussion
Crouching Tiger, Hidden Dragon
The Da Vinci Code
Elysium

Ghostbusters (2016)
Ghostbusters
Ghostbusters 2
Hancock

Pineapple Express
Passengers
Pride and Prejudice and Zombies
Risen

Salt
The Shallows
Smurfs 2

I kan evt læse mere her (ved ikke om jeg må linke til siden, ellers må I sige til, så sletter jeg linket): http://www.avsforum.com/forum/149-blu-r ... ad-10.html