Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#246105
Hej derude,

Købte igår ovennævnte LG 55". Havde egentlig bestemt mig for ovennævnte Samsung 65", men sælgeren i Elgiganten overtalte mig til at gå fra Samsungen til LGen.
Samsung var på bud i Elgiganten til kr 8.000 og LG kostede kr. 6.700 da det var en demovare.
Fandt ud af at LGet var deres topmodel, men ikke i 2016 som oplyst, derimod i 2015. Der er et rigtig fint billede, omend jeg vist skal lege lidt med lyden, der ellers er lavet af Harmann (lyder ikke specielt godt)

Har jeg gjort det rigtige, eller har jeg ladet mig besnakke af en sælger der skulle af med et demo tv, det er spørgsmålet - hvad mener i ?

(Det skal tilføjes at vi ser absolut alt sport, så det med "bevægelsesskygger" på skærmen, det duer bare ikke - og det var sælgers hovedargument).

På forhånd mange tak for svar - gode råd modtages gerne
Allan
#246115
PeterD du ved udemærket hvad han mener.

En demomodel fra 2015, gad vide hvor lang tid den har kørt i butikken? Personligt ville jeg aldrig købe en så gammel demomodel.
Det er almindelig kendt at sælgere i ELgiganten får provition på solgte LG LCD tv, derfor vil de altid prøve at sælge dig dem.